וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס תקף את התקשורת הטורקית: "יום עצוב מאוד"

אחרי שבירת שיא הנקודות, יאסיקביצ'יוס ביקר את העיתונאים הטורקים על התנהלותם ("זה מגוחך, זה עצוב, מצטער אבל אני כועס"), וקם בהפגנתיות ממסיבת העיתונאים

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

כוכב פנרבחצ'ה נייג'ל הייז-דייוויס שבר אתמול (שישי) את שיא הנקודות ביורוליג, ולאחר המשחק נרשמה מחלוקת לא נעימה במסיבת העיתונאים. הייז-דייוויס קלע 9 שלשות, ועם 50 נקודות עקף בנקודה את שיאן היורוליג שיין לארקין, ביום בו פנרבחצ'ה מחצה 68:103 את אלבה ברלין ונותרה מעל מכבי תל אביב בטבלה.

הפורוורד, שקלע 18 מ-27 מהשדה (כולל 2 ריבאונדים ו-0 אסיסטים) זכה לשבחים על ידי חבריו לקבוצה וחבריו שחקני היורוליג, אבל ההישג של השחקן לא זכה לתשומת לב רבה מהתקשורת הטורקית.

מאמן פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקביצ'יוס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
חוסר מקצועיות. שאראס עצבני/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

כשהמאמן הראשי שרונאס יאסיקביצ'יוס סיים את דבריו על המשחק, כשהוא משבח את השחקן שלו, הוא לא קיבל אפילו שאלה אחת מאנשי התקשורת שהתאספו במסיבת העיתונאים.

"אחרי משחק של 50 נקודות ביורוליג, אין שאלות... זה עצוב, בסדר? עצוב מאוד עבור עיתונות הכדורסל הטורקית. אני כועס, באמת, למען האמת", אמר שאראס.

"בשבוע שעבר ניצחנו את ברצלונה. זה היה אחד המשחקים הכי מדהימים מבחינת איך המשחק הוא סיפור. פנרבחצ'ה משחקת כדורסל מדהים, ברצלונה חוזרת, עושה קאמבק נהדר, מייצבת את עצמה, ופנרבחצ'ה שוב מנצחת. היו שלוש שאלות במסיבת העיתונאים האחרונה. שתיים היו שאלות רכילות, שביקשו ממני להגיב על ציוץ", המשיך יאסיקביצ'יוס, שנראה עצבני ומתוסכל. "הרשתות החברתיות בסיטואציה הזאת זה הדבר הכי מגוחך, הדבר הכי עצוב".

הייז-דיוויס רשם מדד 46 במשחק, בעוד שלכל אלבה ברלן ביחד היה מדד 47, במשחק היסטורי. יאסיקביצ'יוס תקף את התקשורת הטורקית על גישתה העיתונאית הלא מקצוענית.

"עכשיו, נייג'ל הייז-דייוויס שובר את השיא, ואין אליי שאלות במסיבת העיתונאים? אני מאוד מצטער, אני יודע שחלקכם לא יאהבו את זה באשר לעיתונות הכדורסל הטורקית, אבל אני מאוד מצטער, אני מאמין שזה ערב עצוב מאוד לעיתונות הכדורסל הטורקית. אתה יכול לתרגם את זה", אמר המאמן הליטאי למתורגמן לצדו, ויצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully