וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "ניצחון הירואי, ברביעי יש משחק על עונה שלמה"

הפועל באר שבע השיגה שלוש נקודות יקרות ב-10 שחקנים, המאמן ציין את ההקרבה והגישה. רוני לוי: " שיחקנו עם ההרכב הכי התקפי שלנו"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע עשתה היום (שבת) צעד גדול אל עבר הבטחת המקום השלישי בליגת העל, כשפתחה את הפלייאוף העליון עם 1:2 ביתי על הפועל חיפה והגדילה את הפער מרוני לוי לחמש נקודות. אנטוניו ספר הורחק כבר בדקה השישית, אך אלון תורג'מן בכל זאת העלה את הקבוצה של אליניב ברדה ליתרון (22). גיא מלמד השווה (55) אחרי שגיאה גדולה של ניב אליאסי (55), אך המילה האחרונה היתה שייכת לארתור שושנאצ'ב, שנגח פנימה (77) והעניק שלוש נקודות חשובות, חמישה ימים לפני המפגש עם הפועל פתח תקוה ברבע גמר גביע המדינה.

לפני המשחק ערכה הפועל באר שבע טקס לכבוד רוני לוי שאימן את הקבוצה וחאתם עבד אלחמיד ששיחק במדיה - ואוהדי הקבוצה השמיעו שריקות וקריאות בוז לשניהם.

אליניב ברדה: "זה ניצחון הירואי ברמת ההקרבה, הגישה - כל שחקן בשביל החבר שלו. לא פשוט לשחק ב-10 שחקנים נגד הפועל חיפה מתחילת המשחק, האדום מאוד פגע בנו. אני לא זוכר שהגיעו נגדנו ליותר מדי מצבים, אולי בדקות האחרונות היו כמה, אבל גם לנו היו. הקבוצה הראתה אופי יוצא מן הכלל".

על משחק הגביע נגד הפועל פתח תקוה: "ברביעי יש לנו משחק על עונה שלמה. בגביע לא מסתכלים על טבלה ואין פייבוריטית, כבר הפסדנו להפועל פתח תקוה בחוץ העונה וזה יהיה משחק מאוד קשה".

על שאלת מי החלוץ המוביל שלו: "צריך לבחור את השחקנים שבכושר הכי טוב ושנמצאים מומנטום חיובי. לפעמים צריך גם להתאים ליריבה. גם תורג'מן וגם שושנאצ'ב הבקיעו שערים קשים עם סיומת ברמה מאוד גבוהה. החילוף של אלון הגיע בגלל פציעה, אני מקווה שלא איבדנו אותו להרבה זמן".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
כמה קשה, ככה מתוק. ברדה/דני מרון

רוני לוי המאוכזב אמר בסיום: "ידעתי שהפועל באר שבע קבוצה חזקה עם מנטליות טובה מאוד, הם יודעים לשחק גם אחרי הרחקות וכך היה. ידענו שהם קטלניים בנייחים וספגנו גול מיותר. אין לנו פריבילגיה גדולה להגיע לכל כך הרבה מצבים ולא לנצח. שיחקנו עם ההרכב הכי התקפי שהיינו יכולים, וגם הגבתי בהתאם".

המאמן הוסיף: "אני מאוד שמח שאנחנו בפלייאוף העליון, מבחינתי זה הישג גדול. אנחנו מקום רביעי וזה יוצא מהכלל. אם אנחנו קוראים תיגר על המקום השלישי אז מגיעות מחמאות לכל המועדון הזה, לבעלים ולשחקנים, ואנחנו גאים במה שאנחנו עושים השנה. שיחקנו כדורגל חיובי והתקפי היום, אולי האדום קצת מנע מאיתנו לשחק את הכדורגל שרצינו כי באר שבע הלכה אחרוה והסתגרה, באופן טבעי. היינו צריכים להניע כדור בצורה קצת יותר מהירה, ובכל זאת הגענו למספיק מצבים".

עוד בוואלה!

קלעה לשלוש: ניצחון מרשים להפועל באר שבע בדרך לאירופה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה, גיא מלמד. דני מרון
"אפילו תיקו היה מרגיש כמו הפסד". מלמד/דני מרון

אלון תורג'מן שכבש את השער הראשון: "משחק הירואי של כולם, מהראשון ועד האחרון. אין לי מילים, כולם נתנו 200 אחוז. החגיגה אחרי השער? רגע מאוד אמוציונלי, לא הייתה לי כוונה להתריס או לעשות בלגן. אני מאוד מעריך את האוהדים של הפועל חיפה ואת המועדון, היו לי שם שנים יפות ואני מתנצל אם מישהו נפגע".

גיא מלמד שהבקיע את השוויון הזמני: "מאכזב מאוד, אפילו תיקו היה מרגיש כמו הפסד. רצינו לפתוח את הפלייאוף כמו שצריך. מבואסים מאוד, אבל הפנים לשבוע הבא. רצינו לשמח את יואב לכבוד יום הולדת 80, אבל הפלייאוף עוד ארוך. הוכחנו שאנחנו ווינרים ואני מקווה שנעשה תוצאות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully