וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע על הכף: הפועל תל אביב והפועל ירושלים ברבע גמר טעון

מחזיקת הגביע מהבירה תנסה להמשיך ולצאת מהמשבר כשתארח את החבורה של פרנקו שהייתה בכותרות השבוע בהיבטים שלא קשורים לכדורסל (א', 18:00). וולס, מנפורד, ג'אקורי וויליאמס ולמאר לא יתלבשו. קרית אתא רוצה חצי גמר היסטורי, כשתארח את נס ציונה (19:30)

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יימשכו מחר (ראשון). בירושלים ייערך המשחק המרכזי של שלב רבע הגמר. כשמחזיקת הגביע הפועל ירושלים תנסה לעצור רצף של ארבעה הפסדים רצופים נגד הפועל תל אביב שלא רוצה לאבד תואר נוסף לפני חצי הגמר. עירוני קרית אתא תנסה לעלות לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר כשתארח את עירוני נס ציונה המדשדשת.

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (18:00)

בניגוד לקדנציה הקודמת בה עמד על הקווים לתקופה קצרה, בשני המשחקים הראשונים בקנדציה הנוכחית שלו שי אולארצ'יק עוד לא הפסיד, וביחד עם הגיבוי של המנהל המקצועי יונתן אלון שיושב על הספסל מצליחה הפועל ירושלים להתייצב כשברקע נסיונות להביא מאמן עד לסיום העונה. בירושלים יודעים שהמשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב הוא לא פחות מקריטי לקראת המשך הדרך, לאחר שהפסידו ארבעה משחקים רצופים ליריבתם, כולל בצורה מבישה לפני מספר שבועות בארנה, והפסד נוסף יעלה להם בגביע בו הם מחזיקים וישאיר אותם רק עם הליגה כשכזכור באירופה הם כבר הודחו בצורה מאכזבת. גא'קורי וויליאמס וברינטון למאר נותרו מחוץ לסגל.

מאז ההפסד להפועל חיפה בליגה העיסוק סביב הפועל תל אביב היה בהכל חוץ מבנושאים מקצועיים. האדומים היו צריכים לטפל בהתנהלות של קומץ אלים מהקהל שלהם שביצע לינץ' באחד מאוהדי חיפה בשבוע שעבר, כשחלקם כבר נעצר, והקבוצה נענשה בצורה קשה על ידי איגוד הכדורסל עם ארבעה משחקי רדיוס. הפועל הייתה צריכה להתאמן בימים האחרונים מחוץ לאולם הביתי שלהם, לאחר החלטת מפקד מחוז תל אביב לסגור את היכל שלמה בפניהם, והם נדדו בין אולמות שונים בהכנה למשחק נגד ירושלים. בקבוצה מקווים כי למרות הסיטואציה הנוכחית הם יצליחו להתאושש, לנצח את ירושלים פעם נוספת כדי לחזור לחצי הגמר אחרי הפסקה בת שנה אחת. קסבייר מנפורד ודז וולס מחוץ לסגל.

אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הפעם יהיה רגוע? אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

אליצור קרית אתא - עירוני נס ציונה (19:30)

החבורה של שרון אברהמי רחוקה ניצחון אחד מלעשות היסטוריה ולעלות לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה בעונה הטובה ביותר שלה בליגה הבכירה. קרית אתא חזרה למסלול הניצחונות ביום רביעי בגביע כשגברה בקלות על הפועל אילת, ובמועדון יודעים שהמשחק נגד נס ציונה צפוי להיות קשה הרבה יותר, כשהם יצטרכו תרומה גדולה גם מג'יימס בייטמון, הגארד המוביל של הקבוצה, ששיחק פצוע נגד אילת ועדיין סוחב בעיה בגיד אכילס. סביב המשחק קיימת התרגשות גדולה, והערכה היא שהאולם המקומי יהיה מלא לחלוטין.

למרות ניצחון ליגה אחד בעשרה משחקים עירוני נס ציונה קרובה ניצחון אחד מעלייה שנייה ברציפות לחצי גמר גביע המדינה, המקום הכי רחוק אליו הגיעה הקבוצה במפעל זה. הכתומים קיבלו משחק התקפי טוב משחקנים רבים בקבוצה בניצחון בשמינית גמר הגביע, כשמעל כולם היה איתי שגב עם דאבל דאבל מצוין ויכולת טובה בדיוק כשהכתומים היו צריכים אותו. מי שהחל להיכנס לעניינים הוא הרכז מייקל זגראוסקי שערך את הבכורה שלו נגד הפועל עפולה ביום רביעי האחרון, ובנס ציונה מקווים שביחד איתו יוכלו לחבר ניצחון שני חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully