וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב 8 הפרש: צמד לרודריגו, 0:2 לריאל מדריד על אתלטיק בילבאו

הברזילאי כבש פעמיים (8 ו-73) בהיעדרו של ויניסיוס ג'וניור ושמר על הפער המבטיח מברצלונה ועל מרחק 10 נקודות מג'ירונה, שגברה 2:3 דרמטי על בטיס בדקה ה-90+2. מיליטאו חזר אחרי 232 ימים, דובביק השתווה לבלינגהאם ולבודימיר במירוץ לפיצ'יצ'י

תקציר: אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 0:3 (חצי גמר גביע)/ספורט1

ריאל מדריד עשתה עוד צעד חשוב אל עבר זכייה באליפות, כשגברה הערב (ראשון) 0:2 על אתלטיק בילבאו בסנטיאגו ברנבאו ושמרה על יתרון 8 נקודות מברצלונה. הבלאנקוס גם במרחק 10 נקודות מג'ירונה, שהשיגה 2:3 דרמטי על ריאל באיס מוקדם יותר היום במסגרת המחזור ה-30.

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2

בסוף השבוע לא יתקיים מחזור בספרד ועל כן הייתה זו החזרה הגנרלית של ריאל מדריד לרבע גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי שיתקיים בעוד תשעה ימים. אולי חשוב מכך עבור ריאל, היא גם ידעה שעליה לקחת את שלוש הנקודות כדי לשמור על מרחק של 8 נקודות מברצלונה ו-10 מג'ירונה. למזלה, רודריגו עם צמד (8 ו-73) מבישולים של ברהים דיאס וג'וד בלינגהאם - במשחק בו כידוע הכוכב ויניסיוס ג'וניור נעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים - הכניע את הבאסקים, שגם עבורם הייתה זו חזרה גנרלית לקראת גמר גביע המלך בשבת מול מאיורקה.

רגע משמעותי במשחק נרשם בדקה ה-90+2, כאשר הניצחון של ריאל כבר היה מובטח, כי לכר הדשא לארבע דקות של תוספת זמן נכנס הבלם אדר מיליטאו, 232 ימים אחרי שקרע את הרצועה הצולבת במחזור פתיחת העונה. מיליטאו עדיין לא בכושר משחק, אבל קיבל את האפשרות ליהנות מאהבת הקהל.

רודריגו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ויניסיוס נעדר, רודריגו כבש פעמיים והבלאנקוס מתקרבים לאליפות/רויטרס

ג'ירונה - בטיס 2:3

ארבעה מחמשת ההפסדים של ג'ירונה בליגה העונה הגיעו בששת המחזורים האחרונים, כולל אצל חטאפה לפני היציאה הפגרה. זה עלה לה באיבוד המקום השני לשכנה הקטלאנית הבכירה יותר, ברצלונה, שאתמול ניצחה והגדילה את הפער בין השתיים לחמש נקודות, אלא שהפער צומק שוב לשתיים עם ניצחון דרמטי במיוחד של המארחים. אחרי שחגג עם אוקראינה את ההעפלה ליורו, ארטיום דובביק הלוהט העלה את המארחים ליתרון (36) בפנדל, אלא שוויליאן ז'וזה ניצל טעות קשה בהגנת המארחים וממש לפני השריקה להפסקה השווה עם הקפצה מעל פאולו גסאניגה שוער ג'ירונה. בדקה ה-65 דובביק קבע 1:2 והשתווה לבלינגהאם בראשות טבלת מלכי השערים (16), אבל ז'וזה השלים צמד משלו בדו קרב החלוצים וקבע 2:2 בדקה ה-76. המשחק הזה היה בדרכו הבטוחה לתיקו, אבל בדקה ה-90+3 כריסטיאן סטואני הוותיק נהנה מהרמה מצד שמאל, בעט על השוער אבל דחק את הריבאונד עם העקב פנימה וסידר לג'ירונה 2:3 מתוק מאוד.

משחקים נוספים:

אלאבס - ריאל סוסיאדד 1:0
לריאל סוסיאדד: יון פאצ'קו (59)

סלטה ויגו - ראיו וייקאנו 0:0

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ארטיום דובביק ג'ירונה מול ריאל בטי. GettyImages
השתווה לבלינגהאם בפסגת מלכי השערים. ארטיום דובביק/GettyImages

מפגש מסקרן בין ויאריאל לאתלטיקו מדריד ינעל את המחזור ה-30 בליגה הספרדית בערב יום שני (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully