וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטיסטיקה רק משתפרת, אבל אבדיה טוען: "הפסקתי להסתכל עליה"

אחרי שכמעט סיפק טריפל-דאבל ראשון בקריירה, הפורוורד מודה שהמספרים חשובים, אבל השיפור נובע מכך שהוא "משחק בהנאה"

וושינגטון גברה לאחרונה על קבוצות יותר חזקות מדטרויט, אבל דווקא מול הפיסטונס, במפגש בין שתי הקבוצות הכי גרועות ב-NBA העונה, הוויזארדס ספגו הלילה (בין שישי לשבת) הפסד ביתי שקלקל לדני אבדיה הופעה אישית מצוינת. הפורוורד הישראלי רשם דאבל-דאבל שלישי ברציפות, והפעם היה הכי קרוב שאפשר להשלמת טריפל-דאבל ראשון בקריירה, אבל בפעם השנייה העונה הוא נותר אסיסט אחד מההישג.

במקרה הקודם, נגד אטלנטה בחודש ינואר, זה דווקא קרה בניצחון מוחץ ונדיר של וושינגטון. הלילה הוויזארדס חזרו מפיגור של 19 נקודות בהפסקה ליתרון נקודה ברבע הרביעי, אבל ב-12 הדקות האחרונות נתקעו על 12 נקודות. "הרמנו את הרמה במחצית השנייה, ואני מרגיש שאם היינו משחקים ככה לאורך כל המשחק, היינו מנצחים ב-20 הפרש. אבל התעוררנו קצת מאוחר מדי, החטאנו כמה זריקות בדקות החשובות והמשחק ברח. אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו, יש לנו עוד שמונה משחקים לסיים הכי חזק שאנחנו יכולים", ניתח אבדיה לאחר המשחק, אותו סיים עם 18 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Jess Rapfogel, רויטרס
הוא מצוין, הקבוצה פחות. דני אבדיה/רויטרס, Jess Rapfogel

"אנחנו צריכים ללמוד מרגעים כמו במשחק הזה", המשיך אבדיה. " כשהמשחק נהיה קצת מבולגן, אנחנו לא פותחים טוב והכדור לא נכנס. הצלחנו לייצר מהלכים והגנה קבוצתית טובה כדי לחזור למשחק. אני מקווה שזה יהיה גם בהמשך.

17.2 נקודות ו-12 ריבאונדים הם ממוצעים של הישראלי ב-12 משחקיו האחרונים, אבל אבדיה טוען שדווקא בעונת הפריצה הזו, המספרים בראש מעייניו: "תמיד שיחקתי בשביל לנצח. ה-NBA לא שינתה את האופי שלי לגבי סטטיסטיקה. כמובן שהיא חשובה. אהיה כן, סטטיסטיקה כן חשובה ולפעמים אני כן מסתכל על זה. אבל העונה כבר הפסקתי, אני משחק בהנאה, כל מהלך אני עושה את הדבר הנכון גם אם אני זורק פחות, גם אם הכדור נכנס פחות אני יודע שעשיתי את הדבר הכי נכון באותה התקפה בשביל שהקבוצה תנצח", הסביר במסיבת העיתונאים.

אבדיה סיכם: "כמובן שלפעמים אני צריך לקחת על עצמי יותר, אם הולך לי, זה גם משהו שהקבוצה צריכה. אני פשוט נהנה לשחק בצורה נכונה ולהיות יציב, ליהנות מכדורסל, כי בסופו של דבר זה מה שאני עושה. יש המון דברים שאני צריך לשפר במשחק ואני מודע אליהם, אבל לעשות את המהלך המנצח תמיד היה שם במנטליות שלי וזה מה שאני אעשה עד סוף הקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully