וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינר שוב חגג על מדבדב ויפגוש את דימיטרוב בגמר טורניר מיאמי

חודשיים אחרי שזכה על חשבונו באליפות אוסטרליה, האיטלקי הביס 1:6, 2:6 והעפיל לגמר שלישי ב-2024. הבולגרי הדיח את זברב

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

יאניק סינר רחוק ניצחון אחד נוסף מתואר יוקרתי ועלייה למקום השני בדירוג העולמי, אחרי שאמש (שישי) גבר בקלות על דניל מדבדב בשחזור גמר טורניר מיאמי בשנה שעברה ובכך והבטיח את חזרתו לגמר בפלורידה בפעם השלישית, יפגוש ביום ראשון את גריגור דימיטרוב שניצח את סשה זברב, וינסה לזכות בטורניר בפעם הראשונה בקריירה.

סינר פגש את מדבדב (4 בעולם) חודשיים אחרי שניצח אותו בגמר אליפות אוסטרליה, בידיעה שניצחון נוסף על הרוסי יבטיח לו משחק גמר שלישי בשנת 2024 וכאמור גמר שלישי בטורניר מיאמי, שלוש שנים אחרי שנכנע בקרב על התואר בפלורידה להוברט הורקאץ' ושנה אחרי שנכנע למדבדב על אותו משטח. סינר הסתער על מדבדב ושבר פעמיים ברציפות בדרך ל-0:4 סופר מהיר במערכה הראשונה שנמשכה 34 דקות בלבד. גם במערכה השנייה שבר את הרוסי במשחקון ההגשה הראשון וניצח בסיום 1:6, 2:6 מרהיב בשחזור גמר העונה שעברה. מדבדב, אגב, לא הפסיד אף מערכה השנה בטורניר מיאמי, עד היום כמובן.

מאזנו של סינר כעת עומד על 26 ניצחונות ב-27 המשחקים האחרונים, רצף שהחל אחרי ההפסד לנובאק ג'וקוביץ' בגמר טורניר גמר הסבב בנובמבר ובמהלכו נכנע רק לקרלוס אלקראס בגמר טורניר אינדיאן וולס לפני שבועיים.

יאניק סינר, טניסאי איטלקי. GettyImages
ניצחון מוחץ בשחזור גמר השנה שעברה במיאמי. סינר חוגג/GettyImages

דימיטרוב, אחרי שהפתיע את אלקראס ברבע הגמר, המשיך במומנטום לפנות בוקר עם עוד תצוגה נהדרת מול זברב, שהעניקה לו כרטיס לגמר מאסטרס שלישי בקריירה וראשון במיאמי, ובנוסף הבטיחה לו כניסה לטופ 10 בדירוג העולמי לראשונה מאז נובמבר 2018, כאשר ביום שני הקרוב הוא יתפוס את המקום התשיעי בסבב.

דימיטרוב מימש את שתי אפשרויות השבירה שהשיג במשחק וסיכל את שתי ההזדמנויות היחידות שהיו ליריבו הגרמני (5 בעולם). הבולגרי ניצח מפגש בין השניים לראשונה מאז אוקטובר 2014 וקטע רצף של שבעה הפסדים לזברב, עם ניצחון מספר 20 בקריירה על שחקן מהטופ 5 בדירוג - 4:6, 7:6(4), 4:6.

260 השבועות חלפו מאז הפעם הקודם בה דימיטרוב בן ה-32 דורג בעשירייה הראשונה בעולם - זהו ההפרש השלישי בגודלו בהיסטוריה לשחקן שחוזר לטופ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully