וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתחילת העונה כתבתי שאני רוצה לשבור את שיא הנקודות השנה"

נייג'ל הייז-דייויס חגג את שיא היורוליג המטורף שקבע כשקלע 50 נקודות: "מודה לכל אנשי הקבוצה והאוהדים שביקשו משאראס להחזיר אותי לפרקט"

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב ואוהדיה אולי עקבו אחר המשחק של פנרבחצ'ה הערב (שישי) מול אלבה ברלין בתקווה לסנסציה מצד הגרמנים, מה שלא קרה. כן נרשמה סנסציה על הפרקט, כי נייג'ל הייז-דייויס קלע 50 נקודות ובכך שבר את שיא היורוליג כשעקף את השיאן הקודם שיין לארקין, שקלע 49 מול באיירן מינכן ב-2019.

בזכות הניצחון, פנרבחצ'ה שבה למקום השישי על חשבון מכבי תל אביב ועשתה צעד משמעותי נוסף אל עבר הבטחת מקומה בפלייאוף, אבל אחרי המשחק אי אפשר היה שלא להתמקד בהיסטוריה שרשם הפורוורד האמריקאי, 1,582 ימים אחרי שנשבר השיא הקודם.

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים עם הייז-דייויס את השיא

הייז-דייויס ירד להפסקה עם 21 נקודות ולאור העובדה שהמשחק כבר הוכרע ברבע השלישי, בזכות פער עצום שהיה לפנרבחצ'ה, ניצל את הגארבז'-טיים כדי להמשיך לצלוף מכל טווח, הגיע ל-9 שלשות בסופו של דבר וכאמור ל-50 נקודות שסידרו לו את השיא ההיסטורי. את הסל שעשה היסטוריה הוא קלע 18 שניות לסיום המשחק. אגב, הוא גם שבר את השיא של פנרבחצ'ה, שאף שחקן בהיסטוריה שלה לא קלע 18 נקודות בתום הרבע הראשון.

"כתבתי לעצמי בתחילת העונה שאני רוצה לשבור את שיא הנקודות השנה", אמר אחרי שעשה היסטוריה, "רגע לפני המשחק היום שלחתי הודעה לחברים שלי, ג'ורדן ונייט, ואמרתי להם שאני מרגיש שיהיה לי משחק כמו של דז'ונטה מארי. לא ידעתי שאני הולך לקלוע 50 נקודות, רק שאני הולך לזרוק המון!".

עוד אמר השיאן החדש: "כל הקרדיט מגיע לחברים שלי, שעשו עבודה מעולה כדי למצוא אותי ולאפשר לי לזרוק. תודה גדולה יותר אפילו לאוהדים ולאנשי הקבוצה שידעו שהשיא עומד על 49 נקודות והתחילו לצעוק לשאראס להחזיר אותי לפרקט. זה היה מאמץ קבוצתי, מאמץ של כל המועדון ואני מאוד גאה בזה. אני גם גאה בעצמי, זה כבוד גדול מאוד עבורי".

שרונאס יאסיקביצ'יוס העניק לו את ההזדמנות לשבור את השיא כשהשיב אותו לפרקט, אבל כשנשאל על כך השיב בבדיחות הדעת: "יש לו אפס אסיסטים היום, אז אולי צריך לדבר על זה. הוא מקצוען שמתאמן כל יום בצורה הכי טובה שיש. לקלוע 50 נקודות זה מדהים והוא אחד שמגיע כל יום לעבוד ולוקח את האחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully