וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצר גם אחרי רביעייה: עומרי גנדלמן הבקיע משחק שני ברציפות

קשר גנט מצא את הרשת גם ב-1:5 על סטנדרד ליאז' במשחק שפתח את פלייאוף הקונפרנס ליג בבלגיה. בישול לדסה בהפסד 4:1 של דינמו מוסקבה לרוסטוב

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

עומרי גנדלמן כבש רביעייה ראשונה בקריירה ונדירה למדי לפני היציאה לפגרת הנבחרות והוביל את גנט ל-0:5 ענק על שרלרואה. הערב (שישי) עם חזרת הליגה הבלגית מהפגרה, הוא שוב עלה בהרכב ומצא את הרשת משחק שני ברציפות, כאשר העלה את קבוצתו ל-1:2 על סטנדרד ליאז' במשחק שנגמר בתוצאה 1:5.

שער עצמי של ז'וליאן דה סאר החזיר את ליאז' למשחק בדקה ה-28, אבל בדקה ה-53 הישראלי קיבל כדור חכם בנגיעה מטאריק טיסודאלי, נכנס לרחבה ובאחד על אחד מול ארנו בודאר לא התבלבל והשיב את היתרון לגנט. הישראלי השלים 90 דקות, אבל לא בישל או כבש שערים נוספים בדרך ל-1:5 מוחץ במחזור הראשון בפלייאוף העלייה לקונפרנס ליג, מפעל שאליו ירצו לחזור הבופאלוס אחרי שהעונה הפסידו למכבי תל אביב בשלב הבתים והודחו מהמפעל על ידי מכבי חיפה בפלייאוף העלייה לשמינית הגמר. לגנדלמן כבר שבעה שערים ו-3 בישולים במסגרת הליגה הבלגית העונה ולזכותו גם שני שערים ובישול בקונפרנס ליג.

עומרי גנדלמן, שחקן גנט. GettyImages
בכושר הבקעה יוצא דופן. עומרי גנדלמן/GettyImages

* אלי דסה, קפטן נבחרת ישראל, קיווה להצליח להשאיר מאחוריו את ההשפלה ב-4:1 מול איסלנד וההדחה בחצי גמר פלייאוף היורו עם החזרה לליגה הרוסית. הוא אמנם בישל שער, אבל לצערו הערב הוא שוב היה שותף להפסד משפיל, כאשר דינמו מוסקבה חטפה מרוסטוב 4:1 ביתי.

בעקבות ההפסד בו שותף דסה ל-82 דקות, הוחלף דקות ספורות לאחר שבישל את ה-4:1, דינמו מוסקבה והמגן הימני יוכלו למצוא את עצמם במרחק של חמש נקודות מזניט לאחר 21 משחקים, אם מוליכת הטבלה תנצח את קריליה סובייטוב בהמשך המחזור. גם קרסנודאר שבמקום השני תוכל להגדיל את הפער מדינמו מוסקבה לארבע נקודות אם תנצח בחוץ את לוקומוטיב מוסקבה.

* באזרבייג'ן, גבאלה הפסידה 1:0 בביתה לנפטצ'י באקו והיא בדרך הבטוחה לירידת ליגה. בשורות נועלת הטבלה אוסאמה חלאיילה השלים 90 דקות, בעוד פיראס אבו עקל עלה מהספסל בדקה ה-53.

* בקפריסין, אליאל פרץ השלים 90 דקות בניצחון הדחוק של אפולון לימסול 0:1 על נועלת הטבלה זקאקיו, שבשער שלה עמד יגאל בקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומר חנין. כריסטוף קינזינגר,
עומר חנין/כריסטוף קינזינגר

עומר חנין, שוערה של קבוצת מנהיים מהליגה הגרמנית השלישית, סיפק הופעה מצוינת ב-1:2 של קבוצתו על קבוצת המילואים של בורוסיה דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully