וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר קיבל הצעה רשמית לאימון נבחרת ישראל

29.3.2024 / 20:35

לאחר שנפרדה מהמנהל המקצועי יוסי בניון ומהמאמן אלון חזן, ההתאחדות הגישה הצעה רשמית לברק בכר לאימון הנבחרת בשנים הקרובות. הציפייה שיחתום ויצטרף ביחד עם הצוות שעבד איתו במכבי חיפה, שכרו אמור להיות מהגבוהים ששולמו למאמני נבחרות ישראל מאז ומעולם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3/ספורט1

ברק בכר קיבל הצעה רשמית מההתאחדות לכדורגל לאימון נבחרת ישראל. אחרי מספר ימים שבהם עסקו בהתאחדות בסיום ההתקשרות עם המנהל המקצועי יוסי בניון ומאמן הנבחרת אלון חזן, העלו הילוך היום (שישי) בגוף המנהל את הכדורגל הישראלי והציעו רשמית לברק בכר לאמן את הנבחרת בשנים הקרובות בפגישה שנערכה הערב.

למן הרגע הראשון שאחרי ההדחה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול איסלנד ביום חמישי שעבר, היה ברור לראשי ההתאחדות לכדורגל שהמועמד הראשון שיחליף את אלון חזן צריך להיות ברק בכר, ואכן הוגשה לו הצעה רשמית בפגישה הערב ושעליה הוא התבקש להשיב בזמן הקרוב.

בהתאחדות לכדורגל קבעו פגישה לוועדה המקצועית שמונה מספר גדול של חברים ל-15 באפריל, כך שלבכר יינתן זמן להחליט האם הוא לוקח את ההצעה והופך למאמן הלאומי הבא של ישראל, הצעה שהוא שוקל בחיוב.

ברק בכר, גיא צרפתי, גיא ויזינגר, הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בהתאחדות ממתינים לתשובה. בכר וצוותו בתקופה בבלגרד/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מאחר שתפקיד המנהל המקצועי אחרי יוסי בניון מבוטל, ההצעה הכספית לבכר תהיה משמעותית גבוהה יותר מאשר החוזה שהיה לחזן, כך שמבחינה כספית וללא קשר לפיצויים שצריך בכר לקבל מהכוכב האדום בלגרד, מדובר בחוזה מכובד שאמור לנוע סביב 250 אלף דולר נטו. כאמור, בכר יצטרך להשיב בקרוב על ההצעה והוא אמור להגיע, אם יסכים להצעה, ביחד עם כל הצוות שעבד איתו במכבי חיפה ובראשם עוזר המאמן גיא צרפתי.

בהתאחדות לכדורגל משוכנעים שברגע שבכר יחליט שהוא לוקח את אימון הנבחרת עליו, הוא יהיה שלם עם ההחלטה ב-100 אחוז ושכל הדיבורים על כך שהוא מרגיש שהנבחרת היא סוג ב', הם שקריים ועושים עוול גדול גם לבכר וגם לנבחרת.

אם בכר יסרב להצעה להתמנות למאמן נבחרת ישראל, הבא בתור ברשימת המועמדים יהיה רן בן שמעון, שמאמן כיום את א.א.ק לרנקה הקפריסאית ומתכונן מבחינתו למשחק העונה מול אפואל ניקוסיה מחרתיים. יחד עם בן שמעון ברשימה נמצא גם רוני לוי, אך כאמור, מבחינת ההתאחדות הציפייה היא שבכר יקבל את ההצעה הרשמית שהונחה בפניו לאימון הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully