וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: א.ס רמת השרון זכתה בגביע המדינה בכדוריד

קבוצתו של עידן מימון זכתה בתואר גדול ראשון בתולדותיה, בזכות 30:33 על האקסית המיתולוגית של המאמן, הפועל ראשון לציון שהבצורת שלה נמשכת כבר שש שנים

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

כמה זמן הכדוריד הישראלי חיכה לעוד תוספת של קבוצה בטבלת התארים, והנה זה קרה היום (שישי) כאשר א.ס רמת השרון זכתה בגביע המדינה בכדוריד לעונת 2023/24, בזכות 30:33 בגמר על הפועל ראשון לציון. זהו התואר הגדול הראשון בתולדות המועדון (לא כולל גביע ווינר-שופטים).

כמובן שזהו גם תואר יוקרתי נוסף למאזנו של המאמן עידן מימון, שפגש את האקסית המיתולוגית שלו - הקבוצה בה נחשב לסמל ולאגדה - והותיר אותה ללא תואר מאז 2017/18, אז אימן אותה והוביל אותה לדאבל.

עידן מימון, מאמן א.ס. רמת השרון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עידן מימון חוגג עוד תואר/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
א.ס. רמת השרון, מחזיקת גביע המדינה בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עבור א.ס. רמת השרון זהו התואר הגדול הראשון בתולדותיה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

רמה"ש הובילה לאורך רוב שלבי ההתמודדות ושמרה על היתרון היציב עד לסיום, הרבה בזכותן ריסטו וויאצ'יץ' שהצטיין. עבור המקשר המעולה, מדובר בזכייה שלישית ברצף בגביע המדינה אחרי שעשה זאת פעמיים במדי הפועל אשדוד. בגמר לפני שנתיים הוא ניצח את רמה"ש, וכעת הוא מנצח איתה, כשהוא כבש היום בגמר לא פחות מ-15 שערים.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס למען החטופים והחטופות בעזה, כשדניאל ליפשיץ, הנכד של יוכבד ליפשיץ ששוחררה מהשבי ושל עודד ליפשיץ שעדיין בשבי, הגיע כדי לשאת דברים. כמו כן, נערך טקס הוקרה מיוחד לשחקן מחלקת הנוער של רמה"ש, עמרי רוזנבליט, שנפצע קשה כחייל במהלך פעילותו הצבאית במלחמת "חרבות ברזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully