וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא בולדווין וניבו, מכבי תל אביב רוצה לעבור את גליל עליון

29.3.2024 / 17:26

הצהובים, שנמצאים ברצף של 15 ניצחונות בכל המסגרות, יתארחו אצל הקבוצה השוקעת של ברק פלג באולם בקרית אתא (שבת, 21:10) בפתחו של שבוע חשוב בגביע וביורוליג. גם ג'יימס ווב נותר מחוץ לסגל

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי ליגת העל בכדורסל יחזרו לפעילות מחר (שבת, 21:10) במשחק השלמה מהמחזור ה-19 בו תארח הפועל גליל עליון את מכבי תל אביב באולם רמז בקרית אתא. גליל מגיעה למשחק מהמקום ה-11 במאזנה חמישה ניצחונות בלבד לעומת 13 הפסדים. מכבי תל אביב מוליכה את טבלת ליגת העל עם 15 ניצחונות מול 3 הפסדים בלבד. בסיבוב הראשון ניצחה מכבי תל אביב את גליל עליון בהיכל מנורה 81:89.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. FCBB/Johannes Ritter, אתר רשמי
ה-כוכב של הצהובים בתקופה האחרונה ינוח. בולדווין/אתר רשמי, FCBB/Johannes Ritter

הפועל גליל עליון נמצאת עמוק במשבר מקצועי. החבורה של ברק פלג לא ניצחה מאז שהפתיעה את עירוני נס ציונה ב-5 בפברואר, ומאז צללה קרוב מאוד אל ירכתי הטבלה לראשונה העונה. ביום רביעי גליל פתחה מצוין נגד הפועל ירושלים בחוץ, הוליכה ביתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל לאט לאט איבדה את היתרון, ולבסוף הובסה במחצית השנייה. גליל צירפה במהלך התקופה האחרונה את הסנטר שון מילר ששיחק במשחקים האחרונים אך עדיין לא הצליח להביא את השינוי המיוחל כדי שגליל תצא ממצבה, ולמשחק נגד מכבי תל אביב היא מגיעה כאנדרדוג גדול.

12 ניצחונות ליגה רצופים, שישה ניצחונות יורוליג רצופים ו-15 ניצחונות רצופים בכל המסגרות במשך כמעט חודשיים הטיסו את מכבי תל אביב למקום הראשון בטבלת ליגת העל ולעמדת זינוק לכיוון פלייאוף היורוליג. הצהובים, שעברו כמעט את כל המשוכות הרציניות עד כה בליגה בצורה מרשימה, נמצאים בשבוע משמעותי מאוד עבורם - בשני יארחו את מכבי רמת גן ברבע גמר גביע המדינה ובחמישי יתארחו בברצלונה במשחק שאם יפסידו אותו יחסל את הסיכוי שלהם להיכנס לפלייאוף היורוליג. בין לבין הם יתארחו אצל גליל עליון וירצו לעבור את המשחק בצורה חלקה. ווייד בולדווין, ג'יימס ווב וג'וש ניבו נותרו מחוץ לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully