וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפתיע את הפועל חולון בדרך לחצי גמר גביע היסטורי?

29.3.2024 / 17:11

רבע גמר גביע המדינה (שבת, 19:50): הסגולים לשוב לחצי הגמר אחרי שנת הפסקה כשאירחו את נועלת הטבלה של אורן אהרוני, שהפתיעה את הרצליה. מקול חוזר לסגל על חשבון האריס

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו מחר (שבת, 19:50) לדרך בהיכל הטוטו בחולון כשהפועל חולון תארח את הפועל באר שבע. הסגולים גברו בשמינית הגמר על הפועל חיפה 73:90, ורוצים לחזור לחצי הגמר אחרי הפסקה של שנה אחת. באר שבע, שניצחה במפתיע את בני הרצליה בחוץ 90:94 בשמינית הגמר, רוצה להגיע לחצי הגמר בפעם הראשונה בתולדותיה. שתי הקבוצות נפגשו רק פעם אחת העונה, כשחולון מנצחת בצורה חלקה, 80:103.

טאג'יר מקול הפועל חולון. קובי אליהו
שב לסגל. מקול/קובי אליהו

בהפועל חולון סימנו וי על החזרה מאירופה, דבר שבמועדון חששו ממנו לא מעט. הקבוצה של עמית שרף הייתה קרובה להעפיל לשלב ההצלבה בליגת האלופות, אך פספסה זאת, ובשני המשחקים מאז ההדחה הצליחה לרשום ניצחונות חשובים בליגה ובגביע. כעת בחולון יודעים שעליהם להתמודד מול קבוצה שנחשבת אנדרדוג מובהק מולם, והם ממש לא מזלזלים בה. עמית שרף החליט לערוך שינוי אחד בסגל לעומת הניצחון על הפועל חיפה ביום רביעי - סי ג'יי האריס בחוץ ובמקומו חוזר טאג' מקול. שלושת הזרים האחרים שיתלבשו הם דרו קרופורד, קווין הרווי וג'סטין סמית'.

עונה רעה עוברת על הפועל באר שבע, שעדיין נמצאת במקום האחרון שעשוי להוביל בתום העונה לליגה הלאומית, אבל בתוך העונה הרעה הזאת, אין ספק כי השבוע האחרון הוא הטוב ביותר של האדומים. החבורה של אורן אהרוני קטעה בתחילת השבוע רצף של חמישה הפסדי ליגה עם ניצחון חשוב על הפועל גליל עליון בחוץ, ובאמצע השבוע היממה את בני הרצליה בחוץ. בבאר שבע חשים כבר תקופה ארוכה כי הם קרובים לצאת לדרך חדשה, וההגעה של הגארד מייק לואיס נותנת להם עידוד כי יוכלו לצאת מהתחתית, ובינתיים ינסו לכפות משחק צמוד על חולון בדרך אולי להפתעה גדולה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully