וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לקראת היורו? מאמני הנבחרות כבר נרגשים מהצעת אופ"א

ארגון הכדורגל האירופי הודיע כי ישקול בחיוב להגדיל פעם נוספת את כמות שחקני הסגל מ-23 ל-26 כפי שהיה באליפות הקודמת ובמונדיאל, זאת על מנת להפחית עומסים

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

המטרה של אופ"א ופיפ"א לרענן בכל פרק זמן סביר את חוקי הכדורגל מגיעה מתוך מקום, בדרך כלל, ליצור עניין נוסף עבור האוהדים ולאו דווקא להקל על השחקנים, המאמנים והצוותים המקצועיים. בטורניר היורו שנערך בקיץ 2021 בעקבות מגיפת הקורונה, אופ"א הגדילה את מכסת שחקני הסגל של הנבחרות מ-23 ל-26, בצעד ששימש גם את פיפ"א בהמשך במונדיאל 2022. בעוד ביורו זה הגיע מתוך מקום לתחליפים תכופים עבור מקרי הידבקות ובידוד שחקנים, באליפות העולם ההגדלה הגיעה מארגון נכון יותר.

ב-8 באפריל אופ"א תתכנס יחד עם נציגי הנבחרות שהעפילו לאליפות אירופה הקרובה שתתקיים בגרמניה, ולקראת הפגישה החגיגית, ארגון הכדורגל האירופי הכריז כי על סדר היום תעלה ההצעה להגדיל באופן קבוע את סגלי הנבחרות ל-26 שחקנים "על סמך משוב מאמני הנבחרות".

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א עם הנסיך וויליאם. רויטרס
אופ"א תמשיך להתגמש? צ'פרין/רויטרס

שני מאמנים שהביעו נכונות להגדלת הסגלים הם רונאלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד שאמר כי כך "יוכלו לשאת בעומס של השחקנים", וגארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה שהצטרף וסיפר כי "עם 23 שחקנים בסגל זה קשה הרבה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully