וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מנצ'סטר סיטי תפסיד לארסנל, היא תצא ממירוץ האליפות"

כך קבע שחקן העבר כריס סאטון. נוויל הסכים: "ארסנל חייבת לנצח". ווקר, סטונס וסאקה החמיצו את אימוני הקבוצות, ובספק לראשון (18:30, ספורט1)

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

אחד המשחקים הגדולים ביותר שיש לפרמיירליג להציע ייערך ביום ראשון (18:30, ספורט1), כשמנצ'סטר סיטי תארח את ארסנל לקרב צמרת גורלי. ערב המחזור ה-29 מוליכים התותחנים את הטבלה עם 64 נקודות, ועל כן המשמעות עבור שתי הקבוצות ברורה.

קייל ווקר וג'ון סטונס, שנפצעו במשחקים של נבחרת אנגליה, לא התאמנו אמש (חמישי) ונמצאים בספק מסוים להתמודדות. מנואל אקאנג'י נפצע גם הוא במשחק של נבחרת שוויץ, אך אמור להיות כשיר ובדומה לו גם קווין דה בראונה, שלא זומן לנבחרת בלגיה וזכה למנוחה רבה. מנגד, בוקאיו סאקה נגרע מסגל אנגליה בשל פציעת שריר וארסנל מקווה שיחלים עד יום ראשון. גבריאל מרטינלי, שלא זומן לסגל נבחרת ברזיל בשל הפציעה שספג מול שפילד יונייטד, אמור לעמוד לרשותו של מיקל ארטטה.

"אם סיטי תפסיד את המשחק הזה, היא תצא ממירוץ האליפות", חרץ שחקן העבר כריס סאטון. "אם מסתכלים על המספרים שלהם בהשוואה לעונה שעברה, הם לא באותה רמה. אם ארסנל תנצח תהיה לה הזדמנות פז לזכות באליפות. זה יהיה בינה ובין ליברפול".

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מול שחקן ארסנל גבריאל. רויטרס
קרב גורלי ומרתק צפוי בראשון. הולאנד מול גבריאל/רויטרס

"כדי באמת לפגוע בסיטי, אתה צריך לגרום להם להבין שאתה טוב מהם", הוסיף גארי נוויל. "אנחנו ביונייטד תמיד הרגשנו שנהיה אלופים מדי שנה, ולכן שארסנל הגיעה ב-1998 או בתחילת שנות האלפיים וניצחה אותנו, זה הימם אותנו. ארסנל חייבת לנצח. זה לא שתיקו לא תהיה תוצאה מכובדת באיתיחאד, אבל סיטי לא נוהגת לטעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully