וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הכריע: ברצלונה מתכננת הפתעה גדולה על הקווים?

בתקשורת הספרדית טוענים: לאפורטה ינסה לשכנע את צ'אבי להישאר, חרף החלטתו לעזוב: "במועדון מאמינים שהם מסוגלים לעשות זאת". שלושת השבועות הקרובים יכריעו

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

בסוף ינואר הטיל צ'אבי פצצה, והודיע כי בכוונתו לעזוב את ברצלונה בסיום העונה. מאז אותה הודעה התאוששה האלופה מפתיחת העונה המאכזבת שלה והעפילה לגמר ליגת האלופות, אף שהפער שלה ממוליכת לה ליגה מריאל מדריד עדיין גבוה (8 נקודות אחרי 29 מחזורים).

כשבישר על רצונו לעזוב, נשמעו מעט מאוד קולות בתוך המועדון שתמכו בהשארתו של צ'אבי. כעת הסיפור אחר לגמרי. לפי "ספורט", "ברצלונה לא סוגרת את הדלת על השארתו של המאמן, והכל יוכרע בשלושת השבועות הקרובים". לפי אותו דיווח, צ'אבי וההנהלה ייפגשו אחרי הקלאסיקו מול ריאל מדריד (21 באפריל) כדי "לנתח את היתרונות והחסרונות, למרות שהמאמן עדיין לא חזר בו מהחלטתו לעזוב בקיץ".

ובכל זאת - אם יעבור את פריז סן ז'רמן ברבע גמר האלופות, וינצח את הבלאנקוס כדי לפתוח מחדש את מירוץ האליפות, הכל פתוח: "במועדון מתכוונים לשכנע את צ'אבי ולהישאר, ומאמינים שהם מסוגלים לעשות זאת. הדחה מהאלופות והגדלת הפער מריאל ככל הנראה תקטין את הסיכויים שיישאר".

צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
ישתכנע להישאר? צ'אבי/GettyImages

המעריץ הגדול ביותר של המאמן בתוך המערכת הוא גם האיש החזק מכולם - הנשיא ז'ואן לאפורטה, ש"משוכנע שצ'אבי הוא האופציה הטובה ביותר. המועמדים להחליפו לא משכנעים ב-100 אחוז, כך שלאפורטה שוקל לבקש ממנו להישאר. הוא כבר הנחה את הצוות הניהולי לא להתקדם בחיפוש אחר מאמן חדש עד סוף אפריל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully