וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן "מכוון הכי גבוה שיש" ומצהיר: "המטרה זה להיות בסגל האולימפי"

קשרה של גנט ונבחרת ישראל התראיין לתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על הרצון לקחת חלק במשחקים האולימפיים ("מקווה להוכיח שאני ראוי"), אי הזימון מחזן ("לכל אחד יש את הבחירות שלו") והעתיד ("השאיפה היא להגיע לליגות הכי גבוהות באירופה")

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3/ספורט1

בפעם השלישית בתולדות המשחקים האולימפיים, ישראל תשתתף בטורניר הכדורגל האולימפי עם הנבחרת בהדרכתו של גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה, כשמלבד השחקנים הצעירים, המאמן הישראלי יוכל לרשום שלושה שחקנים נוספים על תקן "חריגי גיל".

אחד המועמדים הטבעיים, וזה שהיה אחראי להביא את ישראל לשלב רבע גמר יורו הצעירות בקיץ הקודם, הוא עומרי גנדלמן. הקשר של גנט חווה עונת בכורה נהדרת בקבוצה הבלגית, כשבמשחק האחרון עלה לכותרות עם רביעייה ענקית כמחליף תוך 26 דקות ב-0:5 על שרלרואה. בשיחה לתוכנית הספורט של 103FM, סיפר גנדלמן על העונה שלו בבלגיה, היכולת האישית, המלחמה שמתרחשת בארץ והעתיד הקרוב עם הקיץ האולימפי שמחכה לנבחרת.

"חוויה שלא נגמרה, העונה הסדירה עוד לא נגמרה", פתח גנדלמן את דבריו. "ידעתי שזאת תהיה עונה מאתגרת, עונה של התאקלמות. לומדים קבוצה חדשה, את השחקנים, את הצוות. מרגיש שאני משתלב יותר ויותר, לומד את הכדורגל הבלגי. יש עוד מטרות בפלייאוף, אני מקווה להמשיך ביכולת הטובה".

האזינו לריאיון המלא של עומרי גנדלמן בתוכנית הספורט של 103FM

על הרביעייה המפורסמת אמר הקשר: "כאשר אתה לא פותח אתה לא חושב על תרחיש כזה. נכנסתי מוקדם והספקתי לכבוש לפני המחצית. ידענו שצריך לנצח את המשחק הזה, שמח שיצא לי לכבוש את הגול השני ואחריו הרגשנו כבר טוב. ההצטרפויות שלי היו בזמן הנכון, הרגשתי מאוד משוחרר וחד מול השער. ברגע שאתה מראה יכולת טובה ומבקיע גולים זה משפיע, אתה תהיה בהרכב. אין סיבה שלא תפתח משחק הבא אם אתה מראה יכולת כזאת. חתמתי כאן ל-4 שנים, השאיפה היא להגיע לליגות הכי גבוהות באירופה. אני שואף תמיד להגיע הכי גבוה שיש".

על המצב בארץ תוך כדי החוויה של הכדורגל בחו"ל: "לא קל להיות מחוץ למדינה בזמן הזה. חברים נלחמים, המשפחה בבית, קשה להיות רחוק מכולם. פה משדרים עסקים כרגיל ולא מתעסקים בזה יותר מדי. לא חווה הערות או משהו מיוחד, הקבוצה מאוד מבינה אותי ושואלים אותי כל הזמן על זה. אמנם אני רחוק, אבל כל הזמן מתעניין, קשה להסתכל על דברים מהצד. גם ברגעים שמחים כמו הרביעייה בא לך לחגוג עם מי שהכי קרוב אליך, אבל הם בארץ במצב לא פשוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"שואף הכי גבוה שיש". גנדלמן/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

על האפשרות לסגל האולימפי: "אני מאוד רוצה להיות שם, זאת המטרה שלי. אני מקווה להוכיח שאני ראוי להיות שם. מקווה להציג יכולת טובה בפלייאוף. המשחקים האולימפיים זאת מטרה. אי הזימון בקמפיין הזה? תמיד שואף להיות בנבחרת. לכל אחד יש את הבחירות שלו, היה סגל ראוי. מקווה להיות מזומן עוד בעתיד".

על ההגרלה: "הנבחרת הזאת הוכיחה כבר מה היא יודעת להראות. הגענו לחצי גמר יורו, וגם לפני היורו אף אחד לא חשב שנגיע למקום הזה. זה לא היה נס, זאת תוצאה של דור מאוד איכותי, של תלכיד טוב עם צוות אימון טוב שידע להגיע טוב לכל משחק עם מנטליות נכונה. השאיפה שלנו הייתה ללכת עד הסוף, על אף שזאת הייתה אנגליה. זה מה שמיוחד בנבחרת הזאת, אני חושב שזה גם משהו שיביא אותנו רחוק למשחקים האולימפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully