וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהושעה ל-10 חודשים: הקשר של ניוקאסל בדרך לעונש נוסף?

סנדרו טונאלי שסיים את העונה בעקבות הענישה כנגדו על הימורים על מילאן, חשוד כעת שהימר גם על קבוצתו הנוכחית "50 פעמים שונות". ההתאחדות האנגלית עשויה להשעות אותו לתקופה ממושכת נוספת

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

סנדרו טונאלי חתם בקיץ האחרון בניוקאסל תמורת 70 מיליון עם מעבר מתוקשר מאוד ממילאן, ודווקא אחרי פתיחת עונה נהדרת בשורות המגפייז, הקשר האיטלקי ספג בחודש אוקטובר השעיה ארוכה של 10 חודשים מכדורגל אחרי שנמצא אשם בהימורים על משחקים של מילאן, קבוצתו לשעבר. הערב (חמישי) העניינים הסתבכו אף יותר עבור טונאלי לאחר שההתאחדות האנגלית פרסמה כי הקשר "חשוד בהתנהגות בלתי הולמת להפרות לכאורה של כללי ההימורים של ההתאחדות האנגלית 50 פעמים".

לפי הפרסום של ההתאחדות האנגלית, האיטלקי של ניוקאסל הואשם בהתנהגות בלתי הולמת ביחס ל-50 פעמים שונות של הימורים על משחקים בין ה-12 באוגוסט ל-12 באוקטובר - תקופה בה שיחק כבר באנגליה. במהלך החקירה שלו הודה כי הוא מכור להימורים, כשבחקירה שהתרחשה במועדון מהפרמיירליג נמצא כי הם לא ידעו על התמכרותו של טונאלי טרם החתמתו.

סנדרו טונאלי, ניוקאסל. Stu Forster, GettyImages
את העונה והיורו הוא יחמיץ כבר, גם את פתיחת העונה הבאה? טונאלי/GettyImages, Stu Forster

ההתאחדות האנגלית הציבה דדליין עבור הקשר עד ה-5 באפריל להגיב לאישומים החדשים שעשויים להסתיים בענישה נוספת של השעייה, ייתכן ואף ארוכה בצורה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully