וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "העונה הבאה? אני מרוכז רק במשחק הבא"

28.3.2024 / 17:30

מאמן מכבי ת"א לא חושב שהכישלון בנבחרת ישפיע על שחקניו ("לומדים מהפסדים - לא מניצחונות") ובפרט על זהבי ("הוא יתאושש, הוא כל הזמן הוא מתאושש וכל הזמן אתם שואלים") והתייחס גם לעתידו לפני סכנין (ש', 20:00, ספורט4)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3/ספורט1

המאמן רובי קין התייצב היום למסיבת העיתונאים, אחרי פגרת הנבחרות, ונשאל איך שחקני נבחרת ישראל שלו יגיב ל-4:1 מול איסלנד: "זה לא ישנה את הגישה שלי. הפסדים הם חלק מהכדורגל, זה קורה. עידו שחר למשל קיבל ניסיון נהדר, גם מהפסדים - אתה לא לומד מניצחונות, אלא מהפסדים. זה חלק מלהפיק לקחים. אני והצוות שלי נגרום לכולם להיות ממוקדים, כולם נראים חדים.

"לא חשבתי אפילו לרגע האם המשחק הזה ישפיע עליהם. רציתי שהשחקנים שלי יחזרו מהפגרה בריאים, זה הדבר היחיד שרציתי. אני עליתי ליורו, זו תחושה נהדרת, אבל זה הכדורגל. הם חזרו וממוקדים במשימה. מה הבעיה של ישראל? זו לא הבעיה שלי, לי יש משימה מספיק קשה כאן. כדורגל זה עסק קשה ואתה צריך להתמקד בעצמך".

האירי הוסיף ואמר: "אנחנו חושבים רק על יום שבת, המשחק הקרוב הוא תמיד המשחק הכי חשוב. כששחקנים מקבלים הזדמנות, אסור להם לפספס אותה. גם לקבוצות אחרות יש סגל עמוק, לפעמים זה יכול להיות כאב ראש כי צריך להשאיר שחקנים בחוץ, ואני לא אוהב לעשות את זה, אבל זה הכדורגל. אנחנו צריכים להישאר ביחד".

על המשחק מול סכנין אמר: "היה עלי לחץ מאז שנכנסתי כאן בדלת. זה חלק מהכדורגל וזה לא מפריע לי, אני די נהנה מזה למען האמת. שום דבר לא השתנה בחשיבה שלי, תמיד יש כאן לחץ וצריך ליהנות ממנו, זה חלק מלהיות שחקן כדורגל או מאמן. אסור לחשוב על 3-4 המשחקים הבאים, אלא רק על המשחק הקרוב".

האזינו ליניב טוכמן על עתידו של רובי קין במכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
דרוך. קין/דני מרון

קין נשאל האם ערן זהבי יתאושש אחרי הכישלון בנבחרת: "למה לא? הוא בחור מנוסה, זה לא כאילו הוא בן 18 שזה ישפיע עליו עד כדי כך. הוא מתאושש כל הזמן ואתם כל הזמן שואלים את אותן השאלות. כשחקן אתה יודע אם שיחקת היטב או לא, ערן וכל יתר השחקנים כאן חשובים לנו מאוד. לכולנו יש מפלות, זה חלק מהכדורגל. אני משוכנע שהוא יתאושש".

על הדיבורים מכיוון מכבי חיפה על הנקודה שלא הוחזרה לאלופה: "אסור להקשיב למה אנשים אומרים. למי אכפת? לא לי. לא אכפת לי מה אנשים אומרים. אני בטוח ששחקנים קוראים את הדברים האלה, אבל לא ראיתי אינדיקציה שזה משפיע עליהם".

לבסוף, על עתידו בעונה הבאה אמר האירי: "התכנית שלי היא רק למשחק הבא. אני מתרכז במה שאני עושה כרגע. אני לא מודאג מהעונה הבאה, אלא רק ממה שקורה כרגע. ומה שקורה כרגע זה יום שבת. זה הדבר הכי חשוב".

מילסון יהיה כשיר למשחק, דריק לוקאסן ימשיך להיעדר ורז שלמה נמצא בספק להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully