וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Samsung חוברת לליגות של ענפי גלישה, סקייטבורדינג וברייקדאנס

נותנת החסות הרשמית למשחקים האולימפיים הכריזה על שותפויות חדשות עם הארגונים World Surf League, Street League Skateboarding ו-Pro Breaking Tour כדי לעודד את קהילות הספורטאים שלהן ולתמוך בהן באולימפיאדת פריז 2024

סמסונג, נותנת החסות הרשמית למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בפריז 2024, הכריזה על שלושה שיתופי פעולה חדשים שמקדמים את המחויבות רבת השנים של המותג לתמוך בערכי הפתיחות הנעוצים ביסודו. במסגרת שיתופי הפעולה, Samsung תעבוד בצמוד ל-World Surf League (WSL), Street League Skateboarding (SLS) ו-Pro Breaking Tour (PBT), כדי לתמוך בענפי הגלישה, הסקייטבורדינג והברייקדאנס ובקהילות שלהם, בדרך לאולימפיאדת פריז 2024 וגם אחריה.

הנושא הרשמי של Samsung, כפי שהוכרז לקראת המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בפריז 2024, "הפתיחות תמיד מנצחת", מבטא את ראיית העולם שעם ראש פתוח, כל חוויה חדשה הופכת להישג משמעותי שפותח נקודות מבט חדשות ואין-סוף אפשרויות. שלושת ענפי הספורט האלה, שכל אחד מהם מושתת על ערכים וכבוד משותפים, ממחישים את המסר ש"הפתיחות תמיד מנצחת" וסמסונג מחויבת לתמוך בקהילות המגובשות ומעוררות ההשראה שלהם.

Samsung תשתף את הספורטאים ואת קהלי המעריצים של WSL, SLS ו-PBT באירועים המרכזיים לקראת המשחקים. שותפויות אלה יתעוררו לחיים בזכות יוזמה שיתופית חדשה שנועדה להדגיש את הדמויות האייקוניות ותרבויות המשנה של כל אחת מהקהילות, וגם את הסיפורים הייחודיים שלהן, שאותם נחשוף בחודש אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully