וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שמשחק עם וראטי וראפיניה ו"גאה לייצג את נבחרת פלסטין"

אלדין חסן התחיל את העונה על הספסל של בני סכנין. אחרי שהוזמן לנבחרת פלסטין באליפות אסיה ("תודה לאלוהים שאיפשר לי לייצג את העם הפלסטיני"), הוא קיבל הצעה מאל ערבי הקטארית. עכשיו הוא משתף פעולה עם אלוף אירופה ואקס ברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

שחקן הכנף הישראלי, עלא אלדין חסן, התחיל את העונה כשחקן ספסל בבני סכנין, אבל בחודש האחרון הפך לשחקן מן המניין באל ערבי הקטארית. ושם הוא משחק עם לא אחרים מאלוף אירופה מרקו וראטי, ואקס ברצלונה ופריז סן ז'רמן, ראפיניה.

חסן בן ה-24, יליד משהד בצפון הארץ, שיחק בשנים האחרונות בהפועל כאוכב, מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם, לפני שבקיץ חתם בבני סכנין. הוא פתח במחזור הראשון נגד הפועל תל אביב ושיחק 12 דקות כמחליף מול הפועל פתח תקוה, אבל אחרי שסכנין העבירה את שחקני הסגל בבקרת התקציבים, נדחק ליציע.

כשהוא הוזמן לנבחרת פלסטין לאליפות אסיה והשיב בחיוב, בבני סכנין החליטו לשחרר אותו והסבירו שהוא לא בתכניות המקצועיות. אחרי הזימון לאליפות אסיה, כתב פוסט באינסטגרם (תרגום חופשי מערבית):

"בשם אלוהים, החנון ביותר, הרחמן ביותר. השבח לאל, ריבונו של עולם, שאיפשר לנו וכיבד אותנו לייצג את העם הפלסטיני ואת הנבחרת הפלסטינית, ואשר אפשר לנו להגיע להישג זה לאור הנסיבות בהן חי עמנו. אהבה ותודה לכל מי שתמך בנו מכל האנשים החופשיים בעולם. אני מודה גם לצוות המקצועי שהעניק לי את הכבוד הזה לייצג את הנבחרת הלאומית שלנו... אנחנו שואפים לשמח את העם החופשי והסבלני ולהפיץ תקווה בנפשם של כולם".

בנוסף פרסם פוסט עם תמונה שלו במדי נבחרת פלסטין ובו כתב (בתרגום חופשי מערבית): "אנחנו באים אלייך, מרימים ראשנו בירושלים, כאדונינו ואנשינו...".

עלא אלדין חסן מוצג כשחקן אל ערבי. אל ערבי, אתר רשמי
שיחק בשנים האחרונות בהפועל כאוכב, מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם. אלדין חסן במעמד החתימה בקטאר/אתר רשמי, אל ערבי

העובדה שהוא מייצג את נבחרת פלסטין הפכה אותו לשחקן אסייתי - כלומר לאטרקציה מסוימת בצל הגבלת הזרים. אחרי שרשם 46 דקות באליפות אסיה, הוא קיבל הצעה מאל ערבי וחתם. כמובן שבתקשורת בשפה הערבית נכתב ש"אל ערבי החתימה שחקן פלסטיני" והמילה "ישראל" לא הוזכרה בשום מקום, למרות שחסן מחזיק בתעודת זהות כחולה.

בקיץ האחרון אל ערבי שילמה לפריז סן ז'רמן 45 מיליון יורו על מרקו וראטי ו-15 מיליון יורו על הבלם עבדו דיאלו. היא קנתה מאספניול את סימו קדארי הספרדי-אלג'ריאי, צירפה מפיינורד את מוחמד תעבוני ההולנדי-מרוקאי וראפיניה כבר היה שם. אליהם הצטרף עלא אלדין חסן הישראלי-פלסטיני.

חסן הורחק בהופעה הראשונה שלו באדום ישיר, מה שגרר השעיה משני משחקים. הוא חזר ל-12 דקות כמחליף מול אל סאד ובמשחק נגד אל אהלי של יוליאן דראקסלר, פתח ושיחק 84 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully