וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מצאה את "מילסון החדש", אבל עוד קבוצות מתעניינות

בקפריסין מספרים שהירוקים מגבירים התעניינות בצ'יקו באנזה מאנורתוזיס ונבחרת אנגולה, אבל גם קבוצות מיוון וטורקיה מגששות

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

למרות העניין הרב של מכבי חיפה בצ'יקו באנזה, בקפריסין טוענים שלירוקים צפויה תחרות קשה על שירותיו. אנורתוזיס פמגוסטה רוצה למכור את שחקן הכנף של נבחרת אנגולה והעבירה מסר ברור לסוכנו, וקבוצות מטורקיה ויוון עוקבות אחריו בעצמן. באנזה יכול להיות מתופקד בשתי הכנפיים, אבל מעדיף את זו השמאלית - בדיוק כמו חברו לנבחרת, מילסון ממכבי תל אביב.

בינואר הכחישו במכבי חיפה שהם מעוניינים בבאנזה, אבל בקפריסין ממשיכים להתעקש שהוא על הכוונת של הירוקים וסיפרו כבר אתמול: "מכבי חיפה עוקבת אחרי באנזה כבר זמן מה, אבל בזמן האחרון הגבירה את המעקב אחריו. לפי המידע שיש לנו, האנשים של חיפה צפו בו במשחק בין נבחרות אנגולה ומרוקו ואהבו את מה שהם ראו".

שחקן בן ה-25 כבש העונה 6 שערים ובישל 4 נוספים בקפריסין, אבל באנורתוזיס נחושים למכור אותו בגלל בעיות משמעת. בין היתר טען מוקדם יותר העונה שהוא הוזמן לסגל של נבחרת אנגולה לאליפות אפריקה וביקש לטוס הביתה - אבל באנורתוזיס גילו שהוא לא בסגל הסופי ורתחו.

בתחילת דצמבר הוא חבט בשחקן של א.א.ק לרנקה במהלך מאבק על הכדור וספג כרטיס אדום ישיר. בנוסף, הוא ספג העונה 5 צהובים ובמועדון הקפריסאי מרגישים שהפתיל שלו קצר ורוצים להיפרד - אבל גם להרוויח אחרי שרכשו אותו מנאה סלאמינה תמורת 170 אלף יורו.

שחקן נבחרת אנגולה, צ'יקו באנזה. FADEL SENNA, GettyImages
משחק באותה עמדה כמו מילסון. באנזה/GettyImages, FADEL SENNA

באנזה שיחק בעבר בקבוצות המילואים של ליישואס ומריטימו בפורטוגל, לפני שנחת בקפריסין ב-2020. הוא שיחק בנאה סלאמינה ואחרי שבעונת 2022/23 כבש 3 שערים ובישל 10 בכל המסגרות, נמכר לאנורתוזיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully