וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה שרף: "התבגרתי, היום אני לא פולט כל מה שבבטן שלי"

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 13:18

מאמן נבחרת ישראל לשעבר התארח בתכנית "פרונטלית" עם ד"ר מישל שטיין טיר בוואלה פלוס והכריז: "אני לא הייתי צריך את כל המחשבים האלה, הייתי רואה שחקנים בעיניים"

שלמה שרף באולפן וואלה פלוס, מתוך פרונטלית עם ד״ר מישל שטיין טיר/מערכת וואלה

שלמה שרף התארח בתכנית "פרונטלית", עם ד"ר מישל שטיין טיר, ודיבר גם על ההשוואה בין נבחרת ישראל הנוכחית לנבחרת אותה אימן בשנות התשעים. צפו בקטע מתוך הפרק, התכנית המלאה משודרת בערוץ וואלה פלוס.

בין היתר התייחס שרף להבדלים בין תקופתו לתקופה הנוכחית בענף: "היום לצערי הרב אני רואה אפילו את נבחרת ישראל נוסעת למשחק עם 60 אנשי צוות. אצלי היו אולי אחד וחצי. אני הייתי גם מאמן הכושר, וגם ההגנה, וגם ההתקפה, האומנת שלהם, וגם הטקטיקה, הכל הכל. היום יושבים ליד עמדת המאמן עם מחשבים, שמים להם גופיות למדוד כמה הם רצו בחצי הראשון וכמה בחצי השני. העין שלי היתה שווה יותר מכל המכשירים האלה, ואני ראיתי בעיניים יותר ממה שכולם רואים היום ביחד".

על פליטות הפה שסיבכו אותו בעבר אמר שרף: "התבגרתי, היום אני אולי חושב פעמיים ולא פולט כל כך בקלות את כל הדברים שבבטן שלי. בסך הכל זה אף פעם לא הפריע לי כי לא חשבתי שאמרתי דברים לא נכונים, אולי אמרתי אותם לא בזמן הנכון. אבל זה לא מה שעשה אותי וזה לא מה שהפריע לי וזה לא מה שפגע בי. אם היו אומרים לי לבחור דרך חיים הייתי בוחר בדיוק באותה אחת שבחרתי. מעטים מאוד מגיעים להיות מאמן לאומי ומעטים מאוד מצליחים. אני חושב שעשיתי עבודה טובה, ובכל מקום שהייתי תמיד רצו שאני אחזור אליו".

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully