וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 ניצחונות ב-26 משחקים: יאניק סינר עלה לחצי הגמר במיאמי

האיטלקי (3 בעולם) גבר 4:6, 2:6 על הצ'כי תומאש מחאץ' (60) וממתין למנצח בין דניל מדבדב לניקולאס ג'ארי. דניאל קולינס (53) עלתה לחצי הגמר אצל הנשים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

יאניק סינר צלח את רבע הגמר הרביעי ברציפות שלו בטורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1000, כשניצח הערב (רביעי) 4:6, 2:6 את הצ'כי תומאש מחאץ'. המדורג שלישי בעולם, שהפסיד במעמד הגמר בפלורידה בשנה שעברה (לדניל מדבדב) וגם ב-2021 (להוברט הורקאץ'), סופר 25 ניצחונות ב-26 משחקיו האחרונים, מאז אותו הפסד לנובאק ג'וקוביץ' בגמר טורניר גמר הסבב באמצע נובמבר. בתקופה הזו, רק קרלוס אלקראס ניצח אותו בחצי הגמר באינדיאן וולס (לפני שבוע וחצי).

האיטלקי התחיל את המשחק עם שבירה, מחאץ' (60 בעולם) הגיב מיד עם שבירה משלו, אבל סינר שלט בעניינים ואחרי שפספס שלוש נקודות שבירה, הצליח לעלות ל-3:4 על ההגשות של יריבו והשלים ל-4:6 עם משחקון חלק. בפתיחת המערכה השנייה הציל מחאץ' הציל שתי נקודות שבירה, אך במשחקון השלישי נשבר ואלוף אוסטרליה שבר שוב לאחר מכן ודהר לניצחון 2:6.

כעת ממתין סינר לראות מי יהיה יריבו בחצי הגמר: הרוסי דניל מדבדב (3) עליו גבר עם אותו מהפך אדיר בגמר אליפות אוסטרליה, או הצ'יליאני ניקולאס ג'ארי (22).

דניאל קולינס טניסאית אמריקאית. רויטרס
כמו ב-2018. דניאל קולינס/רויטרס

דניאל קולינס המשיכה את הטורניר המצוין שלה ועלתה לחצי הגמר בזכות 3:6, 2:6 על קרולין גרסיה מצרפת (27 בעולם). האמריקאית בת ה-30 שברה במשחקון השמיני ונזקקה לשלוש נקודות מערכה כדי לסגור עניין בראשונה, ובשנייה עשתה את זה קל יותר עם שתי שבירות ומשחקוני הגשה מרשימים שלא הותירו ליריבתה אפילו אפשרות אחת לשבור. קולינס הפכה בכך לשחקנית הראשונה מאז היווסדו של הטורניר שמעפילה לשני חצאי גמר כשהיא מחוץ לטופ 50: לפני שש שנים עשתה את זה מהמקום ה-93 והפעם מהמקום ה-53.

בחצי הגמר ממתינה קולינס למנצחת בין בת ארצה ג'סיקה פגולה (5) ליקטרינה אלכסנדרובה מרוסיה (14).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully