וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמנים הסבירו מדוע הוסר השלט לשחרור החטופים במשחק הצעירה

ההתאחדות השיבה לפניית העיתון "בילד" וחשפה את הסיבה שבגללה נאלצה להורות על הורדת השלט שקורא לשחרור החטופים הישראלים במשחק בין הנבחרות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

יממה אחרי משחקה של הנבחרת הצעירה בגרמניה, שבמהלכו הורידו המאבטחים באצטדיון בעיר האלה שלט שדורש את החזרת החטופים שמוחזקים בעזה בידי ארגון הטרור חמאס, הערב (רביעי) ההתאחדות הגרמנית התייחסה רשמית להחלטה להסיר את השלט ולמנוע את הנפתו.

גרמניה היא אחת המדינות שתומכות בישראל יותר מכל, בוודאי בכל הנוגע לאצטדיוני הכדורגל והכדורסל ששם לא מעט קבוצות וארגוני אוהדים מביעים את תמיכתם הנחרצת בישראל ובעיקר בחטופים הישראלים שמוחזקים בשבי, ואולי בשל כך הסרת השלט התקבלה בהפתעה גדולה על ידי רבים.

שלטים הקוראים להחזרת החטופים במשחק של נבחרת ישראל הצעירה בגרמניה. Reinaldo Coddou H, GettyImages
שלטים הקוראים להחזרת החטופים במשחק של נבחרת ישראל הצעירה בגרמניה/GettyImages, Reinaldo Coddou H

כעת ההתאחדות הגרמנית התייחסה לכך לראשונה, כאשר השיבה כך לפנייתו של כתב העיתון "בילד": "שלטים בעלי מסרים פולטיים אסורים באצטדיון במשחקי אופ"א. בנוסף, מדובר בשלט שלא אושרה כניסתו מראש כמו שאר השלטים. השלט הונף עם עליית הנבחרות לכר הדשא והאוהדים התבקשו להורידו, ועשו זאת. כאשר השלט הונף פעם נוספת לקראת סיום המשחק, האבטחה במקום נאלצה להוריד את השלט כדי למנוע הסלמה".

הסרת השלט גרמה לביקורות קשת נגד ההתאחדות הגרמנית, כולל מצד חברת פללמנט גרמנית שצייצה שמדובר ב"החלטה אבסורדית". באצטדיון, כך לפי "Mitteldeutsche Zeitung", מספר אוהדים גרמנים השליכו כוסות לעבר הקהל הישראלי והגיבו בבוז כאשר השלט הונף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully