וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם חטואל: "אנחנו קבוצה יותר טובה ממכבי חיפה ומכבי תל אביב"

חלוץ הפועל באר שבע הפתיע בריאיון לתוכנית הספורט של רדיו דרום: "זה צובט לא להיות חלק ממאבק האליפות". וגם: על אליניב ברדה, ערן זהבי ונקודת המפנה העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

הפועל באר שבע הצליחה להותיר מאחוריה את המשבר ולרגעים אפילו הצליחה לחזור למאבק האליפות בזכות עשרה ניצחונות ליגה רצופים, אבל אז הגיעו התיקו הביתי נגד מכבי פתח תקוה וההפסדים למכבי תל אביב ולהפועל חיפה שכנראה הותירו אותה במאבק על המקום השלישי. בריאיון אמש (רביעי) ל"תוכנית הספורט של הדרום" ברדיו דרום, החלוץ רותם חטואל דיבר על כך בפתיחות.

"היו לי פציעות טורדניות של תאומים ומפשעה ועכשיו אני אחרי זה, מגיע בריא ושלם לפלייאוף בתקווה לתת את הכל", אמר חטואל תחילה, "לקח לנו קצת זמן להתחבר ומהסיבוב השני חדר ההלבשה חזר להיות מגובש. הגיעו שחקנים חדשים ועכשיו כולם מכירים את כולם וחזרנו לעצמנו".

רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
"מגיע בריא ושלם לפלייאוף אחרי פציעות טורדניות"/דני מרון

כשנשאל על מטרות הקבוצה לפלייאוף העליון שייצא לדרך בסוף השבוע, השיב: ""אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר, כי ההפרש ממכבי חיפה הוא 6 נקודות ויש לנו גביע שאנחנו רוצים לקחת. אני מאמין שנניף את הגביע עוד פעם".

על מאבק האליפות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה אמר: "כשהגעתי לפה ראיתי מה קרה בעיר בתקופת האליפויות. תמיד נרצה להיות שם, אבל השנה זה לא קרה כי התחלנו לא טוב ואני מקווה שבשנה הבאה זה יקרה. זה צובט לא להיות במאבק. אגיד לכם משהו שיפתיע - אנחנו אפילו יותר טובים ממכבי חיפה וממכבי תל אביב - כקבוצה אנחנו קבוצה יותר טובה, אבל במשחקים במאצ'אפ נגדן הפסדנו".

על מערכת היחסים שלו עם אליניב ברדה אמר: "הצוות המקצועי ידע להרים אותנו והמשחק נגד בית"ר ירושלים בחוץ זה מה שגרם לשינוי. אני שחקן מאוד אמוציונלי. אני חי את זה ואני חושב שאין שחקן בעולם שאוהב לצאת מהמשחק, בטח ב-0:0. זה לא מעצבים על אליניב, זה נטו מהרצון לנצח. מערכת היחסים שלי איתו היא הכי טובה בעולם, הוא הביא אותי לפה והוא כמו אבא בשבילי. אם לא אליניב, לא היינו עוברים את התקופה הזאת - הוא השאיר את חדר ההלבשה חי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
"אפילו יותר טובים ממכבי חיפה וממכבי תל אביב". חטואל/ברני ארדוב

כזכור, חטואל הגן על ערן זהבי כשחלוץ מכבי תל אביב היה בבצורת בפברואר ועל כך אמר אמש: גם "אם ישאלו אותי את השאלה הזאת עוד 40 פעמים, אגיד את אותו דבר. ערן הוא החלוץ הכי גדול שהיה פה. אני באמת מעריץ אותו. לפני ארבע שנים הייתי בליגה הלאומית ואם אני משחק נגדו זה חלום שהתגשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully