וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים ברצח וארבע יריות: מעצרים בפרשת אנחל די מריה

שלושה עבריינים נעצרו בחשד לירי לעבר הבית ובאיומים על כוכב נבחרת ארגנטינה ובני משפחתו ("נרצח אחד מכם אם אנחל יחזור לרוסאריו")

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

המשטרה הפדרלית של ארגנטינה ומשטרת סנטה פה עצרו את האחראים לאיומים על משפחת די מריה ולירי על בית המשפחה ברוסאריו. החשוד העיקרי הוא פאבלו אקוטו, שנחקר בגין סחר בסמים ונתפס באמצעות האזנות סתר כשהוא מודה בכתיבת האיומים. הוא נעצר יחד עם שני חשודים נוספים, כאשר כולם ניסו להימלט מבתיהם.

לפני יומיים, בזמן שדי מריה שהה עם נבחרת ארגנטינה בארה"ב, העבריינים חלפו עם רכבם ליד הבית והעבירו מסר מאיים למשפחתו בנוגע לאפשרות שיחזור לשחק בקבוצת רוסאריו סנטרל, בה גדל. "תגידו לאנחל שלא יחזור לרוסאריו, אם כן אנחנו נרצח את אחד מבני המשפחה", נכתב בהודעה שהושארה למשפחת די מריה מחוץ לבית, לצד אזהרה נוספת שאפילו מושל המחוז מקסימיליאנו פולארו לא יוכל להבטיח את ביטחון המשפחה אם זו תחזור לעיר.

אנשי הביטחון ציינו כי במהלך אותו בוקר גם נשמעו ארבע יריות, כאשר הרכב המדובר נמלט מהמקום במהירות גבוהות ואחרי כמה שעות נמצא נטוש.

אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
יכול להיות רגוע? אנחל די מריה/GettyImages

די מריה בן ה-36, שהבקיע בגמר המונדיאל וזכה עם ארגנטינה באליפות העולם, עדיין מככב על מגרשי הכדורגל ולפנות בוקר גם כבש ב-1:3 של נבחרתו על קוסטה ריקה במשחק ידידות בקליפורניה. בקיץ האחרון חזר לבנפיקה ליסבון, קבוצתו האירופית הראשונה, אבל לאחרונה הצהיר שירצה לסיים את הקריירה ברוסאריו סנטרל שבמדיה ערך את הופעת הבכורה בבוגרים ב-2005. לאור העובדה שחוזהו מסתיים בתום העונה, זה בהחלט עשוי לקרות בקיץ ואת זה מנסים למנוע עבריינים בעיר שהפכה בשנים האחרונות לאחת המסוכנות במדינה, לאחר השתלטות של סוחרי סמים ונרקו-טרוריסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully