וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.8 מיליון ליש"ט לדקה: "הפלופ" הפציע של צ'לסי גמר את העונה

הבלוז הודיעו כי רומאו לאביה שהגיע מסאות'המפטון בקיץ תמורת 58 מיליון ליש"ט ושיחק 32 דקות בלבד לא ישוב העונה. רשם 3 פציעות משמעותיות שמנעו ממנו לקחת חלק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

דווקא בתקופה בה הדברים נראים שמסתדרים מעט עבור צ'לסי בעונה כל כך הפכפכה וקשה, הקבוצה הלונדונית ספגה מכה נוספת שהזכירה לה עד כמה חלונות ההעברות תחת הבעלות של טוד בולי היו ביזארים למדי. היום (רביעי) הבלוז קיבלו את הבשורה שהרכש השני הכי יקר שלהם מחלון ההעברות של הקיץ, רומאו לאביה, יחמיץ את שאר העונה שנותרה בעקבות "נסיגה בהחלמתו מפציעה משמעותית בירך".

הקשר הבלגי בן ה-20 הגיע בקיץ האחרון מסאות'המפטון תמורת 58 מיליון ליש"ט, והספיק לרשום 32 דקות בלבד במדים הכחולים של צ'לסי. עוד לפני שרשם את ההופעה היחידה שלו, הוא סבל מבעיה בקרסול, אך לאחר מכן נפצע בירך וההחמרה סיימה למעשה את דרכו העונה בשורות הבלוז.

לאביה, כזכור, בחר בצ'לסי על לפני ליברפול אחרי שמויסס קאיסדו עשה מהלך דומה כשהצעת עתק הגיעה לברייטון על הקשר האחורי, והשניים סירבו למייטי רדס כדי לחתום בלונדון, לשחק מעט במיוחד ובעיקר להציג יכולת לא מספיק טובה, לפחות במקרה של הקשר מאקוודור.

רומאו לאביה, שחקן צ'לסי. צ'לסי, אתר רשמי
עלה לצ'לסי במיליונים כמעט פי 2 מכמות הדקות שלו. רומאו לאביה/אתר רשמי, צ'לסי

רשימת הפצועים הארוכה של מאוריסיו פוצ'טינו, עם פציעות ארוכות טווח דוגמת לאביה, ריס ג'יימס או כריסטופר אנקונקו שרק לאחרונה חזר, הפכה את ההוצאות תחת בולי שהגיעו לכמיליארד ליש"ט להזויות לחלוטין, כשלפי חישוב ההשקעה בבלגי לפי מספר הדקות שלו על הדשא העונה, הוא עלה לצ'לסי כ-1.8 מיליון ליש"ט לדקת משחק.

צ'לסי תחזור ליישורת האחרונה של העונה, ללא לאביה, כשהיא ברצף של 4 משחקים ללא הפסד בפרמיירליג ובמקום ה-11 למשחק ביתי מול ברנלי. במסגרת הגביע האנגלי, היא העפילה לשלב חצי הגמר, שם תפגוש בוומבלי את מנצ'סטר סיטי.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully