וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים שש-שש: מכבי תל אביב נותרה בתמונת הפלייאוף עם ניצחון על ולנסיה

הצהובים רשמו ניצחון 80:95 על העטלפים שהיה השישי שלהם ברציפות ביורוליג וה-15 בכל המסגרות, קיבעו את מעמדם בפלייאין ועשו צעד חשוב במאבק על הכרטיס לפלייאוף מהשישייה הראשונה. בולדווין (17 נק') וניבו (15 נק' ו-9 ריב') בלטו אצל קטש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

עם שישה ניצחונות רצופים ביורוליג ו-15 בכל המסגרות, מכבי תל אביב היא הקבוצה הלוהטת ביותר במפעל האירופי כשהיא מחזיקה ברצף הכי טוב מבין כל 18 הקבוצות. הערב (רביעי) היא רשמה ניצחון נוסף שקירב אותה אל עבר השישייה הראשונה והכרטיס הישיר לפלייאוף כשגברה 80:95 על ולנסיה. בכל מקרה, אחרי הבטחת המקום בפלייאין, הקבוצה הישראלית התקרבה גם להבטחת המקום השביעי ולפנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, להן גם 19 ניצחונות, אך רק 12 הפסדים ומאזן חיובי על מכבי.

הספרדים נקלעו לפיגור מוקדם, אך ריצת 2:14 בהובלת סמי אוג'לייה (15 נק' ו-5 ריב') העבירה את היתרון לצד של האורחים. חסיאל ריברו (10 נק' ו-6 ריב') עלה מהספסל נהדר והחזיר את המומנטום לצהובים שהובילו 20:21 בתום הרבע הראשון. ווייד בולדווין (17 נק') וג'וש ניבו (15 נק' ו-9 ריב') נכנסו לעניינים והגדילו את היתרון של האלופה הישראלית לדו ספרתי עם רבע שני נהדר שהסתיים ב-38:48.

הרבע השלישי היה מופע כדורסל של המארחת שהגדילה את היתרון בעיקר בזכות בונזי קולסון (10 נק') והגנה נהדרת של אנטוניוס קליבלנד (10 נק') עם 58:71. הרבע האחרון הרגיש לפרוטוקול, על אף קאמבקים קטנים של ולנסיה, אך זה הסתיים עם ניצחון שישי ברציפות של הקבוצה במומנטום הטוב ביותר כעת ביורוליג.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
הקבוצה במומנטום הטוב ביותר ביורוליג/אתר רשמי, Djordje Kostic

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 17, ג'וש ניבו (9 ריב') 15, אנטוניוס קליבלנד, בונזי קולסון וחסיאל ריברו (6 ריב') 10 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 8, ג'יימס ווב 7, לורנזו בראון (7 אס') ותמיר בלאט 6 כ"א, ג'ייק כהן 4, ג'ו תומאסון 2.

קלעו לולנסיה: סמי אוג'לייה (5 ריב') 15, קסיוס רוברטסון 13, דמיאן אינגליס (9 ריב') 12, ג'סטין אנדרסון וכריס ג'ונס (5 אס') 9 כ"א, צ'אבי לופס ארוסטגוי (7 ריב') 7, ויקטור קלאבר וג'יימי פראדילה 6 כ"א, סטפן יוביץ' 2, קווין פאנגוס 1. נייתן רויברס שותף ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנטוניוס קליבלנד ושחקני מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
עוד הצגה צהובה. קליבלנד, בראון ובולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic
קהל מכבי תל אביב בבלגרד. Djordje Kostic, אתר רשמי
גם מעט קהל ישראלי נמצא בבלגרד/אתר רשמי, Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ייק כהן, בונזי קולסון וג'וש ניבו. בראון הרים את ניבו להטבעה גדולה בפתיחת המשחק, בולדווין הוסיף עוד 4 נקודות משל עצמו והצהובים עלו ליתרון 4:8 אחרי שלוש דקות וחצי. ג'סטין אנדרסון הוביל ריצת 2:14 והעביר את היתרון לצד הספרדי. בולדווין צמצם מהקו, סמי אוג'לייה להט לקראת סוף הרבע ונקודות ראשונות של חסיאל ריברו הורידו את ההפרש ל-4. תמיר בלאט דייק מחוץ לקשת ועוד נקודות של ריברו קבעו 20:21 בתום הרבע הראשון.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
רבע ראשון צמוד. בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 2

הצהובים פתחו לא מרוכזים את הרבע השני וג'יימי פראדילה יחד עם קסיוס רוברטסון החזירו את היתרון לעטלפים. קולסון נלחם בצבע כדי להעביר את המומנטום לצד של המארחת, אבל שלשה גדולה של רוברטסון קבעה 29:30 לולנסיה. ג'יימס ווב עלה מהספסל וסיפק נקודות ראשונות והטבעה של קולסון גרמה לספרדים לקחת פסק זמן. ההפסקה הקצרה לא סייעה ככל הנראה אחרי שווב הוסיף שלשה ומתפרצת צהובה הגדילה את היתרון ל-8. אנטוניוס קילבלנד הצטרף לחגיגה עם דקות דומיננטיות בצד של קטש והטבעה של ניבו קבעה יתרון דו ספרתי. כריס ג'ונס, אקס מכבי, צלף מחוץ לקשת, אבל בראון קלע שתיים נוספות ומכבי ירדה להפסקה ביתרון 38:48.

תמיר בלאט וספסל מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
השתלטו על המשחק. ספסל מכבי תל אביב/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 3

אוג'לייה צלף מחוץ לקשת בפתיחת הרבע השלישי, בולדווין ענה עם נקודות מהקו ועם חדירה עד הטבעת היתרון הצהוב חזר להיות דו ספרתי. רוברטסון הוריד בחזרה לחד ספרתי ושלשה של אנדרסון הוריד ל-7 לפני שבראון דייק מחצי מרחק. בלאט הקפיץ את הספסל הצהוב עם שלשה גדולה וג'ון דיברתולומאו עם נקודות ראשונות הערב קבע יתרון 13. הקפטן הוסיף סל מהשלוש ומכבי תיכנס לרבע האחרון ביתרון 58:71.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
הצגה. ניבו/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 4

ויקטור קלאבר ורוברטסון השיגו 0:5 מהיר בפתיחת הרבע הרביעי שגרם לקטש לקחת פסק זמן, ממנו ניבו חזר נהדר עם הטבעה חשובה כשעל הדרך סחט עבירה והחזיר את היתרון לדו ספרתי. קלאבר ענה עם שלשה נוספת לפני שניבו וכהן ענו והגדילו מחדש את ההפרש. בולדווין ניצל טכנית מהספסל הספרדי כדי לקבוע יתרון שיא של 17, ג'ונס צמצם עם שלשה וג'ו תומאסון עם נקודות ראשונות הוסיף מהעונשין. אקס הצהובים הוסיף עוד קליעה מחוץ לקשת שלא הספיקה ומכבי עם ניצחון שישי ברציפות - 80:95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully