וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששקל פרישה: ההחלטה הדרמטית של ריאל מדריד לגבי טוני קרוס

הקשר הגרמני בן ה-34, שהיה ממורמר ומסופסל בתחילת העונה, פורח מחדש ואפילו קיבל זימון לנבחרת גרמניה. כעת המועדון עומד להודיע על הארכת חוזהו בעונה אחת

תקציר: נבחרת צרפת - נבחרת גרמניה 2:0/ספורט1

טוני קרוס, קשרה הגרמני של ריאל מדריד, חשב כבר לפרוש בקיץ כשהוא בן 34 בלבד. אלא שבתקופה האחרונה הוא פורח בריאל ואפילו קיבל זימון מחודש לנבחרת גרמניה, במדיה הוא צפוי לפתוח גם ביורו הקרוב הקיץ, אותו כידוע גרמניה תארח. כעת, בספרד מדווחים שריאל מדריד כבר הכינה חוזה חדש לקרוס ותודיע בקרוב על הארכת חוזהו בעונה נוספת.

על פי הדיווח קרוס החליט על פניית הפרסה הזו בעקבות העובדה שהוא חזר להיות בורג משמעותי בריאל מדריד וצבר כבר 2,407 דקות במדיה לאחר שבפתיחת העונה הוא חימם את הספסל. בספרד טוענים שקרוס הוא הקשר הכי חשוב של ריאל העונה יחד עם פדה ואלוורדה ושהנוכחות שלו קריטית למועדון.

טוני קרוס במשחק החזרה לנבחרת גרמניה. GettyImages
חזר להנהיג את המנשאפט. "הבוס" טוני קרוס/GettyImages

כאמור, קרוס חזר להנהיג גם את נבחרת גרמניה שנראתה טוב במשחקי הידידות שקיימה. "טוני קרוס הבוס הצליח להמם את כולם", נכתב ב-"Footmercato" אחרי הניצחון בצרפת, שם גם צוטט אורליאן טשואמני אומר על חברו לבלאנקוס: "הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש והוא הצליח לשנות במיידי את נבחרת גרמניה".

קרוס גם היה מבשל שער היתרון של גרמניה שהגיע אחרי 7 שניות מהפתיחה ב"מהלך מתוכנן" ועל כך אמר טשואמני: "הייתה אי הבנה אצלנו והם הבקיעו שער מאוד מהיר. נתפסנו לא מוכנים וזה שינה את המשחק, אחר כך היה לנו מאוד-מאוד קשה מול ההגנה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully