וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לבן גביר: שמות חללים אוהדי הפועל תל אביב הוקראו על דוכן הכנסת

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 0:43

ח"כ מירב בן ארי הגיבה לדברים החמורים של השר בן גביר: "עבריין מורשע שכל חייו התעמת עם שוטרים וחיילים מעז לדבר על אוהדי הפועל תל אביב"

לזכר אוהדי הפועל תל אביב שנרצחו במהלך מלחמת עזה/ספורט1

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עורר אתמול (שלישי) שוב זעם גדול בקרב חובבי הספורט, אחרי עוד אמירה פרובוקטיבית שלו כנגד אוהדי הספורט בישראל. לאחר שדרש להוריד את בני סכנין ליגה עקב ביזוי ההמנון, ולאחר שהורה לסגור את "היכל שלמה" בעקבות התפרעות של אוהדים של הפועל תל אביב, השר תועד תוקף את אוהדי הפועל תל אביב ובריאיון ברשת 13 אמר דברים חריפים.

"נגמרו הימים שהאנרכיסטים האלה, שיש ביניהם אוהדי הפועל תל אביב, הם שמורת טבע מוגנת", אמר בן גביר, "נגמרו הימים שהם מקללים את צה"ל וזורקים חפצים וכמעט רוצחים - ושום דבר לא נעשה".

חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) הקריאה היום במליאת הכנסת את השמות של כל אוהדי הפועל תל אביב שנהרגו ונרצחו מאז ה-7 באוקטובר - גם במתקפה וגם במסגרת פעולת צה"ל בעזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"עבריין מורשע שכל חייו התעמת עם שוטרים וחיילים מעז לדבר על אוהדי הפועל תל אביב", אמרה בן ארי, בטרם הקריאה את הרשימה הארוכה.

"כל אותם אוהדי הפועל, בנים ובנות, ימנים ושמאלנים, נהרגו. לא מאוחר להתנצל בפני המשפחות השכולות שנאלצו לשמוע את דברי הבלע האלה בטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully