וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פתיחת העונה החלשה: ההחלטה הדרמטית של נובאק ג'וקוביץ'

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 15:08

הטניסאי הסרבי האגדי החליט לפטר את מאמנו מאז 2019 גוראן איבניסביץ': "תודה על הכול חבר". השניים זכו יחד ב-12 גרנד סלאמים

תקציר ההדחה של נובאק דג'וקוביץ' מטורניר אינדיאן וולס 2024/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' זכה בכל תואר אפשרי בטניס וחווה הרבה מאוד הצלחות גם עם מאמנו, שחקן העבר הקרואטי, גוראן איבניסביץ'. אלא שבעקבות פתיחת העונה הלא טובה שלו, הסרבי החליט להיפרד מאיבניסביץ', שלא יהיה חלק מהכוורת המקצועית שלו לראשונה מ-2019 ואחרי שהשניים זכו יחד בלא פחות מ-12 תארי גרנד סלאם.

ג'וקוביץ' הסביר את ההחלטה שלו בפוסט אינסטגרם וכתב: "גוראן ואני החלטנו להפסיק לעבוד יחד לפני כמה ימים. הכימיה שלנו על המגרש הייתה עם עליות וירידות, אבל החברות שלנו תמיד הייתה חזקה. תודה על הכל חבר. אוהב אותך".

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
מאמנו שילם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הרעה. נולה/רויטרס

פוסט הפרידה של נובאק

ג'וקוביץ' פרגן לאיבניסביץ' על התקופה היפה ביחד: "אני זוכר בבירור את הרגע בו הזמנתי את גוראן להצטרף לצוות שלי. זה היה בשנת 2018. למעשה, לא רק שהבאנו חבטות הגשה, אלא גם הרבה צחוק, כיף, דירוגי מספר 1 בסוף השנה, הישגים שוברי שיאים ו-12 תארי גרנד סלאם נוספים (וגם כמה גמרים) מאז".

נובאק ג'וקוביץ' חווה עד כה עונה חלשה ב-2024. הוא הפסיד בחצי גמר אליפות אוסטרליה לאלוף הטרי יאניק סינר, ופרש מטורניר המאסטרס אינדיאן וולס כבר בסיבוב השלישי. לאחר מכן הודיע כי יחמיץ את טורניר המאסטרס מיאמי שנמצא בעיצומו, בשל "איזון בין לוח הזמנים הפרטי והמקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully