וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט הגדול הבא? התכנית המפתיעה שסן ז'ילואז מכינה לחלאילי

הקבוצה הבלגית עשויה לשנות לו עמדה, כפי שעשתה לא פעם בעבר לשחקני כנף. גם במקרה שלו זה יסתיים עם מעבר יקר לליגה בכירה?

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הכל מוכן להכרזה של אוניון סן ז'ילואז על צירופו של ענאן חלאילי. שחקן הכנף עבר בדיקות רפואיות לקראת המעבר בקיץ ומאז הספיק לחזור לישראל כדי להתכונן לפתיחת הפלייאוף העליון עם מכבי חיפה, אבל בבלגיה כבר תוהים כיצד הוא ישתלב בקבוצה, ובעיקר באיזו עמדה.

את עמדת שחקן הכנף הימנית, אותה ממלא חלאילי בהצלחה רבה במכבי חיפה ולאחרונה גם בנבחרת ישראל, מאייש צעיר נוסף, קספר טרהו הפיני, שנחשב לכישרון גדול ומיועד לפריצה בעונה הבאה. אם כך, היכן חלאילי ישחק?

בבלגיה מעלים את האפשרות שהתכנית של סן ז'ילואז היא לעשות לחלאילי הסבה הדרגתית משחקן כנף למגן ימני תוקף מהמודל "החדש", מעין פליימייקר שמצטרף להתקפות ומסייע בבנייתן גם ממרכז המגרש - כפי שעשו לא פעם בעבר. התפקיד למעשה "הומצא מחדש" על ידי פפ גווארדיולה שהפך את ז'ואאו קאנסלו לכזה במנצ'סטר סיטי, ואחריו הפך לטרנד. יסקאוט בלגי ציין אמש כי "אוניון הפכה בשנים האחרונות שלושה שחקני כנף למגנים, ויתכן שזו גם התכנית עם חלאילי".

שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי. דני מרון
ימציאו אותו מחדש? חלאילי/דני מרון

אפשרות נוספת, היא שבקבוצה מייעדים לו דווקא את עמדת החלוץ המרכזי. ויקטור בוניפייס מילא את התפקיד בעבר ונמכר לבאייר לברקוזן תמורת 20 מיליון יורו, והבא בתור עשוי ליות מוחמד אמורה האלג'יראי, שכבש העונה 17 שערים וצפוי להימכר בקיץ תמורת סכום דומה. קבוצות כמו מילאן ויובנטוס הוזכרו לאחרונה כמועמדות לרכוש את אמורה, ולפי הדיווחים האחרונים גם ארבע קבוצות פרמיירליג מביעות התעניינות.

כך או אחרת, באוניון בונים על חלאילי גדולות ונצורות כפי שממחיש תג המחיר שלו - כ-7.5 מיליון יורו, על פי הערכות - סכום שיא ששילם המועדון על שחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully