וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מטפסים גם בלי לברון, ויודעים: אנחנו קבוצה קשה ו"לא צפויה"

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 10:28

דייויס רשם נתונים שלא נראו מאז קובי, ראסל וריבס צלפו במאני טיים, לברון עקץ את יאניס על הקווים, והלייקרס חגגו את הקאמבק המרשים על הבאקס ומביטים מעלה: "זה היה כיף"

התגובה של המעריצה שלברון ג'יימס התיישב לידה/מתוך טוויטר

אנתוני דייויס ישב בסיום, מותש ומחויך, והוא יודע: המאמץ לא היה לשווא. אחרי ששיחק 52:51 דקות (נח במשך 9 שניות בלבד) - הכי הרבה דקות בקריירה, והכי הרבה דקות לשחקן לייקרס במשחק אחד מאז קובי בריאנט ב-2012 - הסנטר אחז בברך הכואבת שלו, שקיבלה טיפול במהלך המשחק, וזה רק הגביר את תחושת הסיפוק של דייויס, אחרי שהלייקרס ניצחו את מילווקי 124:128 אחרי שתי הארכות הלילה (בין שלישי לרביעי).

"זה היה כיף", אמר דייוויס אחרי שהלייקרס, ששיחקו ללא לברון ג'יימס בגלל כאב בקרסול השמאלי, פיגרו ב-19 נקודות ברבע הרביעי לפני שחזרו בסערה, בדרך לניצחון. "בואו נמשיך ככה, ונעשה הכל שוב מחר". הלייקרס רשמו ניצחון רביעי ברציפות, וכעת רחוקים רק שני משחקים מפיניקס ומסקרמנטו שבמקומות ה-8 וה-7 במערב כשנותרו 10 משחקים לסיום העונה. הלילה הם משחקים בממפיס מול הגריזליס ב-בק-טו-בק, ויקוו להמשיך במומנטום הנהדר.

אנתוני דייויס מטביע מעל מילווקי באקס. רויטרס
אנתוני דייויס מטביע מעל מילווקי באקס/רויטרס
אוסטין ריבס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
בכיוון הנכון. ריבס/GettyImages

במהלך הניצחון הנהדר על הבאקס דייויס רשם 34 נקודות ו-23 ריבאונדים, אוסטין ריבס קלע 29 נקודות, והוסיף 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים בדרך לטריפל דאבל השני בקריירה שלו, ודיאנג'לו ראסל סיים עם 29 נקודות ו-12 אסיסטים, וכעת בלייקרס לא רוצים שזה ייפסק.

"עכשיו אנחנו צריכים למלא את מצבורי האנרגיה שלנו בחזרה ולנסות לשחק נגד ממפיס שמאוד קשה, תחרותית מאוד, ללא קשר לנסיבות שלהם עם השחקנים שנעדרים", אמר מאמן הלייקרס, דרווין האם.

לוס אנג'לס החלה את המשחק עם 2 מ-16 מהשדה כשהבאקס בנו יתרון של 19 נקודות ברבע הראשון. הלייקרס חתכו אותו לחד-ספרתי ברבע השני ושוב בשלישי, אבל מילווקי החזירה את היתרון הבטוח שלה ל-19 כשנותרו 8:25 דקות לסיום. אבל אז ראסל ודיוויס הוליכו ריצת 0:7 מהירה, ושכנעו את המאמן "ללכת על זה" ולא להרים ידיים, כשנותרו 6:56 דקות לסיום והבאקס מובילים ב-12.

"אמרתי להם, 'היי, חבר'ה, פשוט תתאפסו. בדקות הבאות, בואו ננסה להוריד את זה לחד ספרתי. יש לנו מספיק זמן לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות'", אמר האם. "והם יצאו לשם ופשוט התחילו לתת הצגה, לקלוע זריקות, לעשות עצירות בהגנה".

יאניס אנטטוקומפו המאוכזב, מילווקי באקס. Stacy Revere, GettyImages
החטאות מתסכלות. יאניס/GettyImages, Stacy Revere
דיאנג'לו ראסל, שחקן לוס אנג'לס לייקרס קולע מול ההגנה של מילווקי. GettyImages
יוכלו לגנוב את המקום השישי? ראסל והלייקרס/GettyImages

דייויס היה הדומיננטי בהגנה, כשגם עצר את יאניס במהלך האחרון של הזמן החוקי, וגם נתן חסימה אדירה על דמיאן לילארד בסיום ההארכה הראשונה. "אינסטינקטים הגנתיים," אמר דייויס. "ראיתי שהוא עושה מהלך, ופשוט קראתי אותו."

מי שקלע את השלשה שסגרה את הסיפור היה ריבס, 38 שניות לסיום ההארכה השנייה. "זה הדברים שאתה חולם עליהם כילד, להיות במשחק חוץ עם החבר'ה שלך, להילחם לצד צוות מדהים, ויש לך הזדמנויות לקחת זריקות גדולות", אמר ריבס.

מנגד, אנטטוקומפו החטיא החטיא בהארכה השנייה כמות זריקות עונשין שהלייקרס החטיאו בכל המשחק. יאניס סיים 1 מ-6 מהקו, כולל שתיים רצופות שהלכו החוצה, כשלברון ג'יימס עומד על הקו וסופר לו את הספירה לאחור המפורסמת במטרה להלחיץ אותו. הלייקרס סיימו את הערב עם 30 מ-32 מהקו, מנגד. "הורדנו את הרגל מהגז, ונכווינו", אמר מאמן הבאקס, דוק ריברס. "זה כל הסיפור. כששיחקנו חזק בתחילת המשחק, זה היה כדורסל יפה. הפסקנו לשחק נכון וחשבנו שעוד נוכל לנצח ולא יכולנו".

לברון ג'יימס על ספסל לוס אנג'לס לייקרס חוגג. Stacy Revere, GettyImages
מאזן חיובי בלעדיו! לברון על הקווים/GettyImages, Stacy Revere

לוס אנג'לס השתפרה ל-4:6 העונה ללא ג'יימס - הראשונה מבין הקבוצות של לברון עם מאזן חיובי בלעדיו מאז מיאמי היט ב-2012-13. "אני פשוט חושב שאנחנו קבוצה בלתי צפויה", אמר ראסל. "אז תלוי איזו קבוצה אתה מקבל, תלוי איזו קבוצה אנחנו הגנתית, או התקפית, כיחידה. יש ימים בהם שחקנים משחקים טוב יותר, יש חבר'ה שיש להם לילות רעים. זה תלוי רק באיזו קבוצה אנחנו הולכים. להיות. כשאנחנו בכל הכוח כמו הלילה - ברור, בלי ברון - אני חושב שיהיה קשה לנצח אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully