וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורת, התארים והאכזבה מברצלונה: ליאו מסי נפתח בריאיון

"ציפיתי לסיים את הקריירה בברצלונה, המעבר לפריז היה לא פשוט למשפחה שלי", "אין לי יותר חלומות בכדורגל, השגתי הכול". מסי התראיין בארגנטינה, סקאלוני חשף מי שני הבאנקרים שלו בקופה אמריקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.3/ספורט1

נבחרת ארגנטינה חתמה הבוקר (רביעי) את הטור שלה בארצות הברית עם חיוך, לאחר שגברה 1:3 על קוסטה ריקה בלוס אנג'לס. אצטדיון ה"ממוריאל קוליסאום" התמלא על אף חסרונו של ליאו מסי הפצוע, ורבבות הצופים נהנו ממשחק טוב של אנחל די מריה שענד את סרט הקפטן, והוביל את האלביסלסטה למהפך עם מחצית שנייה מרשימה.

המשימה הבאה של ארגנטינה תהיה לשמור על תוארה ולזכות בקופה אמריקה הקיץ. זאת לאחר שבאליפות הקודמת היא שברה את הנאחס עם ניצחון קטן גדול 0:1 על אדמת ברזיל בגמר. הסגל לאליפות הזו כמובן עדיין לא גובש, אבל לאחר המשחק הלילה ליאונל סקאלוני התראיין וחשף: "בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה, אבל השחקנים היחידים שמקומם בסגל מובטח הם ליאונל מסי ואנחל די מריה".

לא במקרה מדובר בשני המנהיגים והשחקנים הכי ותיקים בסגל של אלופת העולם. מסי כרגע פצוע ולא משחק גם עם אינטר מיאמי, אך הוא צפוי לחזור לפעילות כבר בימים הקרובים. סקאלוני נשמה מרוצה לגבי היכולת של הנבחרת שלו במשחקי ההכנה ואמר: "נתקלנו בקשיים, מצאנו את עצמנו בפיגור במשחק, אבל היו לנו דקות טובות מאוד כקבוצה. אני שמח על כך כי עוד ניתקל במשחקים כאלו קשים בעתיד, כך שהמשחק הזה שירת אותנו היטב".

אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
פורח בנבחרת. די מריה/רויטרס

עוד שחקן שאמור להיות סוג של באנקר בהרכב של סקאלוני הוא לאוטרו מרטינס. החלוץ שמוביל את אינטר לאליפות דורסנית וכובש בלי הפסקה בסרייה א', שבר את הבצורת בנבחרת ואחרי 777 דקות ללא שער, סידר לאלופת העולם את ה-1:3 על קוסטה ריקה. למרות שארגנטינה זכתה במונדיאל, לאוטרו התקשה לתפוס את מקומו בהרכב ואיבד אותו לחוליאן אלברס הצעיר שכיכב לצד מסי.

מרטינס התייחס לתום הבצורת אמש כשאמר: "המשפחה שלי ניסתה להרחיק אותי מהדיבורים מסביב בגלל שזה בסופו של דבר גורם לך להיות עצבני ובלחץ לכבוש. אבל זו התוצאה של עבודה קשה". לאוטרו יחזור כעת לאיטליה כדי להשלים את המשימה ולזכות בסקודטו ולאחר מכן יתפנה למשימות שלו בנבחרת.

המאזן של אלופת העולם עומד כעת על 17 ניצחונות ב-18 משחקיה האחרונים, והיא חותמת טור מוצלח בארצות הברית אחרי שהביסה 0:3 את אל סלבדור בסוף השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאונל מסי ארגנטינה. רויטרס
"השגתי הכול בכדורגל". מסי/רויטרס

אגב, מסי אומנם לא שיחק הלילה, אבל הוא כן שבר שתיקה בריאיון שערך בארגנטינה. מסי התייחס בין היתר להחלטה לעזוב את ברצלונה ואמר: "חשבתי שאשאר בברצלונה כל הקריירה, המעבר לפריז לא היה קל לי ולמשפחה שלי".

על הקריירה שלי והחלומות שעוד נשארו: "השגתי הכול בקריירה שלי והגשמתי את כל החלומות. בכדורגל, אין לי יותר חלומות. התכונה הכי חשובה אצל כדורגלן? שיהיה חזק מבחינה מנטאלית ביקורת? לכל אחד יש זכות להביע את דעתו ואם הביקורת קשורה לכדורגל, אין לי בעיה עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully