וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס מזהיר משאננות: "אם לא נהיה מוכנים, נשלם ביוקר"

הפועל חדרה ברחה מהתחתית בעקבות סיומת מצוינת לעונה הסדירה, אבל המאמן מזהיר לקראת הפלייאוף: "אנחנו עדיין בעיצומו של הקרב"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:3/ספורט1

הפועל חדרה, שסיימה בצורה טובה מאוד את משחקי הליגה הסדירה, תחל בשבת את משחקי המאני טיים בפלייאוף התחתון כשתארח את נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה. חדרה עשתה ריצה יפה של ארבעה ניצחונות מתוך ששת המחזורים האחרונים בליגה והצליחה לברוח עד המקום העשירי, כשהיא מרוחקת שש נקודות מהקו האדום.

המאמן חיים סילבס ערך אסיפה לשחקניו ובין השאר הזהיר אותם מפני שאננות לקראת קרבות הפלייאוף, שצפויים להיות קשים מאוד העונה בהתחשב בעובדה שקבוצות כמו מכבי נתניה, בית"ר ירושלים וגם הפועל תל אביב נמצאות עדיין בסכנת ירידה.

חיים סילבס מאמן הפועל חדרה. דני מרון
חושש רק משאננות. חיים סילבס/דני מרון

"הפלייאוף זו ליגה חדשה ונפרדת ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה", אמר סילבס לשחקניו. "עשינו דברים יפים עד עכשיו, אבל אנחנו עדיין בעיצומו של הקרב. יש קבוצות שלא הבינו עד עכשיו שהן בתוך מאבקי התחתית, אבל עכשיו כשהפלייאוף מתחיל כל קבוצה שנמצאת בפלייאוף התחתון מבינה כבר שהיא נלחמת על חייה ולכן כל משחק מעכשיו הולך להיות סופר קשה. אם לא נהיה מוכנים מכל הבחינות, נשלם על זה ביוקר".

מי שנעדר מאימוני הקבוצה השבוע הוא החלוץ אלעד מדמון, שנמצא עם הנבחרת הצעירה, ושיחק אמש בהפסד נגד הנבחרת הצעירה של גרמניה במוקדמות היורו 2025 לנבחרות צעירות. מדמון צפוי לשוב לישראל ולקחת חלק באימון המסכם ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully