וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ יעבוד? הבקשה המפתיעה של מכבי ת"א לקראת פלייאוף היורוליג

באירופה מדווחים: הצהובים דורשים מראשי המפעל לשקול מחדש אירוח משחקים בתל אביב. וגם: הסיכוי שלהם להשתחל למקום השישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.3/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (רביעי, 21:05) לפרקט בבלגרד לעוד משחק חשוב, הפעם מול ולנסיה, בתקווה להבטיח סופית את מקומה בפליי-אין ולשמור על סיכוי להתברג במקום השישי שיעניק לה כרטיס ישיר לרבע הגמר.

במקביל, כך מדווחים באירופה, מתכוננים בקבוצה את הצעדים הבאים. על פי דיווח של העיתונאי הטורקי אוגור אוזאן סולאק, הנהלת מכבי תל אביב פנתה בימים האחרונים לראשי היורוליג וביקשו לשקול מחדש את ההחלטה לא לקיים משחקים בתל אביב בתקופת המלחמה.

פרק זמן לא מבוטל עבר מאז הפעם האחרונה בה נשמעו אזעקות באזור גוש דן, והצהובים מנסים להשתמש בכך כדי להציג את הקייס שלהם לראשי הליגה - בתקווה שיוכלו לארח ביד אליהו את משחקי הבית שלהם בפלייאוף, אם וכאשר יעלו לשם.

על פניו, הסיכוי שהבקשה תאושר נראה נמוך למדי, אולם על פי הדיווח הצהובים "לוחצים ככל האפשר" כדי לקבל את האישור לארח משחקים בישראל, דבר שבשלב זה נאסר באופן גורף על ידי ארגוני ספורט גדולים כמו פיפ"א ופיב"א.

כזכור, הצהובים אירחו משחק בית אחד בלבד העונה ביד אליהו, במחזור הפתיחה נגד פרטיזן בלגרד. מאז פרוץ המלחמה הם מקיימים את משחקי הבית שלהם בבלגרד.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
מפעיל לחץ. שמעון מזרחי/דני מרון

עוד ביורוליג: לקראת שלושת מחזורי הסיום של העונה הסדירה, פרסמו ביוון את תרחישי המיקום של כל הקבוצה בעזרת שלל מדד סטטיסטיים. לפי המחקר, הסיכוי של מכבי תל אביב לסיים את העונה במקום השביעי עומד על 70%. הסבירות שהיא תסיים במקום השישי מוערכת ב-12% בלבד, אבל גם הסבירות שתרד למקום השמיני נמוכה (10%). ככלל, הסיכוי של החבורה של קטש לסיים בפליי-אין עומד על 80%, לעומת 20% לכרטיס ישיר לפלייאוף. לחצו למפת הסיכויים המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully