וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריק כיכב בברזיל, אבל וינסיוס הרגיז ושוב גנב את ההצגה

ברזיל וספרד נפרדו ב-3:3 סוער, החלוץ בן ה-17 שוב כבש בהופעתו השנייה בלבד (וקיבל ברכה מיוחדת מפלורנטינו פרס), בספרד לא הבינו: איך ויניסיוס הצליח לריב אפילו עם חברו הטוב?

תקציר ממשחק הידידות: נבחרת ספרד - נבחרת ברזיל 3:3/ספורט1

ברזיל מחפשת לצאת לדרך חדשה תחת המאמן דוריבל, ואתמול (שלישי) שיחקה שוב מול נבחרת אירופאית בכירה במבחן די חיובי מבחינתה. אחרי הניצחון על אנגליה בשבת, אמש הסלסאו סיימו ב-3:3 מול נבחרת ספרד במדריד, כשהילד בן ה-17 אנדריק שוב כובש שער, שני תוך שלושה ימים, בהופעתו השנייה בלבד במדי הסלסאו - כשהפעם הוא כובש 4 דקות אחרי שנכנס כמחליף. בסיום ניגש אליו נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, חיבק אותו ואמר לו "אנחנו מחכים לך כאן".

אנדריק שוב כובש

פלורנטינו מברך את אנדריק

"יום לפני השחק אמרתי במהלך ארוחת הערב שאני חולם להבקיע את השער הראשון שלי כאן", אמר אנדריק על הברנבאו, שיהיה הבית שלו החל מחודש יולי. "אני לא הכוכב של הנבחרת הזו. את שני השערים האלה (נגד אנגליה וספרד) אני חייב את זה לחבריי לקבוצה ולדוריבל על שבחרו בי ואפשרו לי לשחק בשני המשחקים האלה. אני מאוד שמח עם איך שהחיים שלי מתנהלים".

מאמן ברזיל דוריבל הוסיף כי הוא מצפה לדברים גדולים מאנדריק בעתיד. "הוא ילד שמבטיח המון, ומתפתח במהירות", אמר דוריבל. "הוא היה הכוכב בשני אצטדיונים גדולים, כמו וומבלי והברנבאו. עכשיו אנחנו צריכים להיות זהירים עם ההתקדמות שלו כדי שיוכל להמשיך להיות מכריע. יש לו את המאפיין הייחודי של הנחישות, ואת הרגישות ברחבה שיש רק לסקוררים גדולים.

"הוא שחקן שעושה את ההבדל. אני בטוח שגם אנדריק וגם לאמין יאמאל, שראיתי בברנבאו, יהיו שניים מהכוכבים הגדולים של המונדיאל הבא ב-2026".

ברזיל הייתה על סף הפסד, אבל השוותה בתוספת הזמן מפנדל של פאקטה, אחרי עבירה של דני קרבאחל העייף, והסלסאו חגגו בצורה די מופגנת ונלהבת, על אף שמדובר במשחק ידידות. שחקן נוסף שההתנהגות שלו הצליחה להעיב על הערב החיובי היה ויניסיוס, ששוב היה מעורב בכמה תקריות.

ויניסיוס דוחף את לאפורט מאחורה

לאפורט הגיב בעקיצה: "אולי הוא רצה לרקוד?"

בספרד הקניטו את ברזיל: מה החגיגה הגדולה?

עבירה בוטה של ויני על ימאל

ויניסיוס מתעמת אפילו עם חוסלו

כזכור, רק אתמול וינסיוס בכה במסיבת עיתונאים על היחס הגזעני שהוא סופג במגרשים. אתמול הוא אומנם זכה לקבלת פנים מרגשת בברנבאו, המגרש הביתי שלו, אבל הצליח להרגיז חלק מאוהדי ספרד עם כמה עבירות בוטות, ויכוחים קולניים, ובסיום אף נראה שהתעמת עם חוסלו, חברו לקבוצה - עד שבסופו של דבר השניים התחבקו והחליפו חולצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully