וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה על הענישה: "השחקנים צברו נקודות ועבדו בשבילן, הן מגיעות להם"

מאמן הפועל באר שבע התייחס ב"דריבל" לסערת הפחתת הנקודות בליגת העל ("התוצאות צריכות לבוא לידי ביטוי בטבלה"), מספר מה החלום שלו וטוען: גנאח יכול להיכנס לרשימה עם גלוך וחלאילי

אליניב ברדה, ה"אורח בהפתעה" בתוכנית של וואלה "דריבל"/"דריבל"

רגע לפני פתיחת הפלייאוף העליון, מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה התארח בתוכנית "דריבל" של וואלה, והתייחס למשחקים שצפויים לקבוצתו, המאמן הבא של הנבחרת והחלום הגדול שלו במועדון.

על הכאב של הפסד הנבחרת: "כמו לכולם. היה פספוס, אבל זה כבר היסטוריה, אי אפשר לתקן את זה עכשיו".

על הפועל באר שבע לקראת הפלייאוף: "נשחק כדורגל הכי טוב שאנחנו יכולים, ננסה לצבור הכי הרבה הרבה נקודות שניתן, ובתווך יש את משחק הגביע, שחשוב מאוד למועדון. אבל כרגע הכל מתנקז למשחק הראשון, אנחנו מארחים את הפועל חיפה, הקבוצה שלה הפסדנו לא מזמן, ולכן נצטרך לפתוח את הפלייאוף בצורה הכי טובה שניתן".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
האם היית רוצה להיות האלכס פרגוסון של הפועל באר שבע? ברדה: "במילה אחת: כן"/קובי אליהו

האם הסיבוב הראשון עדיין יושב לך בראש? אם הייתם משיגים אחוזי הצלחה מעט גבוהים יותר, יכולתם היום להיות במירוץ לאליפות? "מאוד", הודה ברדה, "מאוד נפגענו מהסיבוב הראשון, ותיקנו, עשינו המון תיקונים, אבל עדיין זה לא מספיק. 60 אחוז הצלחה בסיבוב הראשון היה שם אותנו במאבק, אבל אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים, ואנחנו רוצים מפה להתרומם".

העונה עומדת בציפיות?

"אני תמיד רוצה לשאוף ולהגיע למקסימום האפשרי. ציפיות זה דבר יפה, אבל בסופו של דבר אתה צריך להפיק את המקסימום מהקבוצה ומהשחקנים, ונקווה לעשות את זה עד לסיום העונה".

על ציפיות הקהל:
"הקהל רוצה, והקהל זה הדבר הכי טב שיש להפועל באר שבע. אני מכיר את באר שבע, וזוכר שנים הרבה פחות טובות, כשהקבוצה נשארה בליגה במחזור האחרון, ועכשיו יש עשור יוצא מהכלל מבחינת הצלחות, וננסה להמשיך אותו".

על הסערה סביב הפחתת הנקודות בליגת העל: "אני פחות מתעסק בזה, זה לא נוגע לקבוצה שלי. תמיד הייתי רוצה שמה שהשחקנים עובדים עליו במגרש יבוא לידי ביטוי בטבלה, השחקנים שצברו נקודות ועבדו בשבילן, הנקודות מגיעות להם. אבל לא תפקידי להתעסק בזה".

עוד בוואלה!

הכל בידיים שלו: ברק בכר הכניס את הכדורגל הישראלי לכוננות

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
ברדה על הנבחרת ובכר: "זה לא בית קברות, אלא כבוד גדול"/מאור אלקסלסי

על רקע המינוי הצפוי של ברק בכר, האם באמת הנבחרת היא בית קברות למאמנים? "נבחרת ישראל זה כבוד גדול. כל המועמדים, כולל ברק, הם ראויים ויכולים לעשות עבודה מצוינת. זה לא בית קברות, אלא כבוד גדול". האם הוא שואף לתפקיד? "קטונתי, אני עוד לא שם, יש לי עוד דרך ארוכה", אומר ברדה. ואם תקבל הצעה להיות עוזר? "לא מעליב, הנבחרת זה תמיד מעל הכל".

על תומר יוספי: "לא קראתי לזימון שלו לנבחרת, אלא חשבתי שמגיע לו מקום בנבחרת. הוא עשה התקדמות ופריצה השנה, וכמובן שהוא מושאל של באר שבע, וכמו שעשו בקבוצות אחרות, למשל מכבי תל אביב עם דור פרץ, שיצא להפועל וחיפה וחזר, זכה באליפות, יצא לחו"ל, שיחק בנבחרת - אני חושב שזה יכול להיות מסלול דומה לתומר".

האם היית רוצה להיות האלכס פרגוסון של הפועל באר שבע? ברדה: "במילה אחת: כן".

לדבריו, "כבר כשהייתי שחקן כדורגל, התחלתי לחשוב כמאמן, והמעבר היה טבעי ומהיר. נכון שעם הניסיון אתה מפתח עוד מחשבות, אבל גם בשנים האחרונות שלי כשחקן חשבתי כמו מאמן".

על הדרמה הגדולה בחייו, אותו אירוע הלבבי באימון, שהוביל לפרישתו: "זה שינה לי את כל החיים. מקצה לקצה. מאחד שקם בבוקר ויוצא לרוץ בלי לחשוב פעמיים וספורט הוא חייו, לאחד שצריך להיזהר, לשתות כדורים, להישמר כל הזמן, אבל בסדר, אני מודה לאל על הכל, הכל בסדר. מאוד רציתי לחזור לשחק, אבל לא מצאתי רופא שיסכים לחתום"

האם אמיר גנאח יכול להיכלל ברשימה עם גלוך וחלאילי, ולהימכר מבאר שבע לאירופה בכסף גדול? ברדה: "דבר ראשון, הוא בדרך לשם. יש לו עוד המון עבודה. הוא עדיין בגיל נוער, ומוכיח שהדקות מגיעות לו. הוא בהחלט יכול להיות שחקן שיכול להתפתח לרמות הגבוהות ולהימכר לאירופה".

מפנטז על להגיע עם באר שבע לליגת האלופות? "זה חלום, אבל בשביל זה צריך לקחת אליפות בארץ. הלוואי שאזכה לראות את זה. אליפות זה תמיד השאיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully