וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפאדיחה בשידור חי: בן הזוג של המגישה מאיים על ג'יימי קראגר

שחקן העבר של ליברפול התבדח ואמר על מגישת CBS שהיא "לא נאמנה" לבן זוגה, מאמן האיגרוף, שהגיב אחרי הסערה: "אתקשר אליו, ואם הוא לא יענה לי לשיחה, אגיע אליו פיזית"

דריבל, 26.3/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בדיחה אומללה של הפרשן ג'יימי קראגר בשידור חי כלפי המגישה שלצדו קייט אבדו הרתיחה את בן זוגה, מאליק סקוט, מאמן איגרוף בריטי, שכעת מאיים על הפרשן. קראגר, שחקן העבר ופרשן CBS Sports, התבדח וטען שהיא "לא נאמנה" לבן זוגה, במהלך חילופי דברים ביניהם בשידור של משחקי ליגת האלופות.

בלילה שלאחר מכן, אבדו הגיבה להערה - ולמהומה שהתפתחה בעקבותיה ברשתות החברתיות - בכך שקטלה באכזריות את הפרשן במונולוג הפתיחה. עכשיו, כשבועיים מאז הפרשה, סקוט שבר שתיקה אחרי הסערה והודה שההערה של אגדת ליברפול "ממש עצבנה" אותו.

קייט אבדו מנחת טקס כדור הזהב. GettyImages
אחת המגישות הכי חביבות על המסך. אבדו/GettyImages
הפרשן ג'יימי קראגר. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
הילד המעצבן. קראגר/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

"זה לא שהיא אחת משדרני הספורט הטובים ביותר, היא אחד מבני האדם הטובים ביותר שנתקלתי בהם בחיים שלי", אמר סקוט, "אני מאוד מאוהב בה ואני מתכנן להתחתן איתה, אז הדבר שקרה עם ג'יימי, זה חלק מהעבודה, אבל זו לא הפעם הראשונה שהוא אומר משהו כזה, זו כן פעם ראשונה שהוא אומר משהו שעשוי לפגוע בזוגיות.

"זה שהיא קצת התרגזה, זה למעשה מה שעצבן אותי. עצם זה שהוא הבחור המעצבן הזה שתמיד מתבדח על חשבונך, זה לא עניין גדול. זה רק עניין גדול אם קייט מתעצבנת.

"אז אם קייט תתעצבן אז זה באמת עניין גדול עבורי ואני אתקשר אליו, ואם הוא לא יענה לשיחה שלי, אז אני אגיע בצורה פיזית כדי שנוכל לדבר כמו גברים, אז זה לא משהו שאתה צריך להמשיך לעשות.

"אבל אני חושב שג'יימי התנצל, לא רק בפני קייט אלא בפני הצוות, ודבר אחד שאתה לא יכול לעשות הוא 'להיכנס' באדם שמודה שטעה. בהקשר הזה יש לי כבוד רב אליו".

מאמן האיגרוף מאליק סקוט. GettyImages
למה להסתבך עם טיפוס קשוח כזה? סקוט/GettyImages

התקרית אירעה במהלך שידור של משחק של ארסנל, כשקראגר לבש חולצה של ארסנל (לבקשת בוקאיו סאקה), ושחקנה של ליברפול לשעבר ביקש גם מהנרי ואבדו ללבוש חולצה של התותחנים. "גם את צריכה ללבוש את זה", אמר קראדר לאבדו. "לא, אני נאמנה", השיבה אבדו. "לא למאליק", השיג קראגר לאבדו ההמומה.

התקרית המסעירה

24 שעות לאחר מכן, היא קטלה את קראגר, כינתה אותו "הילד האמצעי, שמסוגל להגיד הכל בשביל תשומת לב... האם הוא הולך רחוק מדי לפעמים? בהחלט. האם הוא מתנצל? כן הוא כן. אבל לכולנו יש בן משפחה מעצבן אחד שאנחנו עדיין אוהבים ומקבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully