וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדה ראוזי: סטירה אחת של הבוסית ב-WWE גרמה לי לזעזוע מוח

לוחמת ה-MMA המהוללת חשפה תקרית עם סטפני מקמהן מרגעיה הראשונים ב-WWE: "אמרתי לרופאים, 'אל תגלו שהכול פשוט מתפרק בתוך הגולגולת שלי'". צפו באירוע

דריבל, 26.3/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

רונדה ראוזי חטפה לא מעט מכות עד זוב דם במהלך קריירה עשירה ב-MMA, אבל לאחרונה חשפה כי דווקא עימות בתחילת דרכה ב-WWE עם סטפני מקמהן, הבת של הבעלים לשעבר וינס מקמהן ואחת הבכירות בארגון בעצמה, הותיר עליה רושם בל יימחה.

באירוע של Elimination Chamber שנערך ב-2018, ראוזי השתתפה בקטע מבוים שבו הייתה אמורה לחתום על חוזה ה-WWE שלה כחלק מקו העלילה שתוכנן. במקום התפתח עימות שבו הטיחה את טריפל H (פול לבסק) על השולחן. אשתו סטפני נכנסה לזירה כדי להגן עליו וסטרה לראוזי בנוקשות. את המכה הזו ראוזי לא שכחה.

"הסטירה הזו גרמה לי לזעזוע מוח", גילתה ראוזי בריאיון ל-Cageside Seats וסיפרה כי בילתה זמן רב בצילומים ובדיקות רפואיות בתקווה שלא יתגלה כי נגרם נזק כלשהו. "עשו לי דימות מוחי (MRI ראש) ואמרתי: 'בבקשה אל תגלו שהכול פשוט מתפרק בחלק הפנימי של הגולגולת שלי'. אבל בסוף אמרו שהכול נראה נהדר. קיבלתי אישור להיאבק, אבל פשוט לא לדבר על העניין הזה".

האירוע המדובר ברגע חתימת החוזה ב-2018

ראוזי הצליחה לסגור חשבון מסוים עם מקמהן, כחלק מהיריבות שלהן על המסך. שבועות לאחר אותה סטירה, היא שיתפה פעולה עם קורט אנגל בקרב מול מקמהן וטריפל H ברסלמניה. ראוזי ביצעה תרגיל שגרם לסטפני להיכנע והעניק את הניצחון לה ולאנגל.

מקמהן עשתה את שמה כמנהלת חזקה ב-WWE ובמשך שנים הופיעה על המסך פרט להיות חברת דירקטוריון. למרות שאינה מתאבקת מקצועית, היא נכנסה מדי פעם לזירה והשתתפה בקרבות, גם לצד בעלה.

ראוזי חשפה את הסיפור כחלק ממסע הקידום של האוטוביוגרפיה שלה Our Fight שתראה אור בחודש הבא. ל-WWE היא נשבעה שלא תחזור: "אני לא צריכה מהם שום דבר ואין לי כוונה לשוב לשם, אז אני יכולה להגיד על מה שאני חושבת ומרגישה בזמן שכולם עדיין מוחזקים שבויים בידי הארגון שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully