וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמקום בפלייאין מובטח: מכבי תל אביב בונה על החיסורים של ולנסיה

26.3.2024 / 18:56

הספרדים "יתארחו" ברביעי (21:05) אצל האלופה הישראלית בבלגרד ללא שלושה שחקנים ועם חיסרון בולט בעמדת הסנטר. רומן סורקין חוזר ליורוליג, ואנטוניוס קליבלנד יודע: "יש ליריבה תקוות לעלות, ויהיה לנו קשה"

דריבל, 26.3/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מכבי תל אביב הבטיחה בשבוע שעבר באופן סופי את מקומה בפלייאין של היורוליג, אבל לה יש שאיפות גבוהות יותר. מחר (רביעי, 21:05) "יארחו" הצהובים בבלגרד את ולנסיה, ואם יאריכו את רצף הניצחונות שלהם בזירה האירופית לשישה, יותירו לעצמם סיכוי להיכנס לפלייאוף באופן ישיר מהמקום השישי.

מעבר לפלייאין עצמו, יש משמעות רבה גם למיקום הסופי. הקבוצה שתסיים במקום השביעי תארח את זו שבמקום השמיני, והמנצחת ביניהן תעלה לסדרה מול מקום 2; המפסידה תקבל הזדמנות נוספת להיכנס לרבע הגמר, ותארח את המנצחת במשחק בין מקומות 9 ו-10 לקראת התמודדות עם ריאל מדריד. כך או כך, למכבי מובטח לפחות עוד משחק "ביתי" אחד; למקום העשירי הם כבר לא יידרדרו העונה.

מצבה של ולנסיה הפוך לחלוטין. הספרדים, שבקשתם להקדים את המשחק מיום חמישי לרביעי נענתה בחיוב, הפסידו בחמישה מששת המחזורים האחרונים. להם פחות אכפת מהמיקומים בתוך הפלייאין, והם יסתפקו בכניסה אליו. אלכס מומברו ושחקניו נמצאים בצוואר הבקבוק שנוצר במקומות 13-10, כשלכל ארבע הקבוצות בדירוג הזה מאזן זהה של 17:14. איתם בקלחת: אולימפיה מילאנו, פרטיזן בלגרד ואנאדולו אפס.

אם כל הצרות הללו אינן מספיקות, הרי שוולנסיה תופיע בהרכב חסר, ללא שני הסנטרים המובילים שלה, ברנדון דייויס ובובקאר טורה (שגמר את העונה), וגם בלי ג'ארד הארפר שלא הצליח להשתלב וככל הנראה סיים את דרכו במועדון. סטפן יוביץ' החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים בגלל פציעה בקרסול, אבל טס עם חבריו לבלגרד ועשוי לקבל דקות.

רומן סורקין באימון מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
חוזר ליורוליג. רומן סורקין/אתר רשמי, Djordje Kostic
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Djordje Kostic, GettyImages
לפחות המקום בפלייאין מובטח. עודד קטש/GettyImages, Djordje Kostic
ג'וש ניבו באימון מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
הכרטיס הישיר לפלייאוף עוד בהישג יד. ג'וש ניבו/אתר רשמי, Djordje Kostic

האזינו: אהרל'ה ויסברג לקראת משחקה של מכבי תל אביב

מי שזוכר היטב את ההפסד האחרון של מכבי תל אביב, אי אז לפני חודש וחצי, הוא רומן סורקין. שחקן הפנים הישראלי לא ראה מגרש ביורוליג מאז המשחק ההוא נגד אנאדולו אפס, בגלל הפציעה בברך שספג במדי נבחרת ישראל. בתחילת השבוע הוא הפגין ניצוצות חיוביים וקלע שמונה נקודות בעשר דקות תחת ההגבלה שהוטלה עליו במשחק החזרה, וכעת יעמוד שוב לרשותו של המאמן עודד קטש.

"זה הזמן שבו קבוצות מתחברות, ואנחנו צריכים להישאר צנועים ורעבים", אמר בונזי קולסון. "אנחנו סומכים על השיטה שלנו, ועלינו לשמור על עקביות בשני צידי המגרש".

"לכל יריבה שפגשנו בזמן האחרון, חוץ מווילרבאן, היו תקוות להיכנס לפלייאוף - כך שגם הפעם יהיה קשה, כמו בכל משחק יורוליג", אמר אנטוניוס קליבלנד. "אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק מהפתיחה, לשמור ולעבוד בהתאם לתוכנית; להבין מה כל אחד מהשחקנים היריבים אוהב לעשות, ולפעול בהתאם כדי לעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully