וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ולנסיה לא ישחק מול מכבי תל אביב: "לא נסכן אותו"

ברנדון דייויס לא יהיה כשיר ליום רביעי (21:30), מאמנו מומברו: "משחק חשוב מאוד, אבל הוא לא גמר. יהיה קשה מאוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.3/ספורט1

שלושה מחזורים נותרו לסיום עונת היורוליג, ולקבוצות שמתחרות על יתרון ביתיות בפלייאוף או כרטיס לפלייאין כל משחק הוא גורלי. כזה יהיה גם המפגש של מכבי תל אביב עם ולנסיה מחר (רביעי, 21:30) - ערב המחזור ה-32 ניצבים הצהובים במקום השביעי בטבלה עם 13:18, בעוד היריבה מדורגת 12 עם 17:14 - כמו מילאנו המדורגת עשירית.

"זה משחק חשוב מאוד, אבל הוא לא גמר", אמר מאמן ולנסיה אלכס מומברו. "יהיה קשה מאוד, נצטרך לשים דגש על משחק הפנים שלנו, מכבי קבוצת הריבאונד הטובה ביורוליג והיא באה עם 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות".

על אחד מכוכביו ברנדון דייויס (12.5 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ביורוליג העונה), שיחמיץ את המשחק בגלל פציעה, אמר המאמן: "מצבו לא טוב, אבל הוא רוצה לשחק. אנחנו חוששים לסכן אותו אם יהיו לכך השפעות על העתיד. לא נסכן אותנו". ספקות לא קיימות לגבי הסנטר המחליף בובקאר טורה, שייעדר ועדיין לא ברור האם יוכל לשוב העונה.

שחקן ולנסיה ברנדון דייויס. Borja B. Hojas, GettyImages
משחק גורלי לשתי הקבוצות. דייויס/GettyImages, Borja B. Hojas

המפגש הקודם בין הקבוצות היה שבוע וחצי בלבד לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, והאווירה היתה מתוחה מאוד בספרד. "הם הגיעו לוולנסיה בתחילת המלחמה", אמר מומברו. "עכשיו המצב קצת יותר טוב, ומכבי מגיעה בכושר מצוין. הם בעליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully