וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט וזמביה ניצחו 1:2 את מלאווי בטורניר "ארבע האומות"

צ'אמה כבש בכדור חופשי (17) ובישל לדאקה (18) בניצחון על מארחת הטורניר הידידותי, בו סיימה זמביה במקום השלישי. 90 דקות לאמפנדה מהפועל ראשון לציון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.3/ספורט1

אברהם גרנט ונבחרת זמביה סיימו היום (שלישי) את טורניר "ארבע האומות" הידידותי עם ניצחון 1:2 על המארחת מלאווי, מה שהעניק להם את המקום השלישי. כזכור, בשבת איבדה זמביה יתרון 0:2 מול זימבבואה ואחרי 2:2 ב-90 דקות הפסידה בפנדלים ליריבתה, שהפסידה בגמר הטורניר 3:1 לקניה (שלושער של מייקל אולונגה).

גרנט ועוזרו מרקו בלבול העניקו הופעה ראשונה בהרכב לגיפט אמפנדה, בלמה בן ה-20 של הפועל ראשון לציון, שבשבת נכנס כמחליף וגם כבש בדו-קרב הפנדלים, רשם את הופעתו השלישית בנבחרת הבוגרת של זמביה, שגם הפעם הובילה 0:2 והסתפקה בספיגה אחת בלבד. קלטוס צ'אמה ענד את סרט הקפטן וכבש בכדור חופשי בדקה ה-17, ואחרי דקה בישל לפאטסון דאקה את השני. לורנס צ'אזיה צימק עבור המארחת בדקה ה-22.

זמביה החלה את דרכה בבית ה' של מוקדמות המונדיאל באפריקה עם ניצחון 2:4 על קונגו ולאחר מכן הפסידה 2:1 לניז'ר. ב-3 ביוני היא תתארח אצל מרוקו שצפויה להעפיל מהבית הזה, ואחרי שבוע תארח את טנזניה. הראשונה מכל בית במוקדמות מעפילה אוטומטית למונדיאל, בעוד ארבע הסגניות הכי טובות ממשיכות לפלייאוף על הזכות להיות נציגת אפריקה בפלייאוף הבין-יבשתי, בו יחולקו שני הכרטיסים האחרונים לגביע העולמי שיכלול הפעם כידוע 48 נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully