וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הבוצ'יה נדב לוי מצטרף למשלחת הפראלימפית לפריז

זו תהייה הפעם השלישית של נדב במשחקים הפראלימפים, לאחר ריו 2016 וטוקיו 2020, שם, בטוקיו, נשא את הדגל יחד עם מורן סמואל בטקס פתיחת המשחקים

נדב לוי. לילך וייס רוזנברג
נדב לוי/לילך וייס רוזנברג

שחקן הבוצ'יה נדב לוי, אלוף אירופה לשנת 2023, חבר ספיבק אילן רמת גן, המתאמן עם אורנה ויסבך, קבל את הכרטיס לפריז.

זו תהייה הפעם השלישית של נדב במשחקים הפראלימפים, לאחר ריו 2016 וטוקיו 2020, שם, בטוקיו, נשא את הדגל יחד עם מורן סמואל בטקס פתיחת המשחקים.

הכרטיסים לפריז בענף הבוצ'יה מחולקים על פי הדרוג הזוגי העולמי, ורק שני כרטיסים מחולקים על פי הדרוג ביחידים. נדב המדורג 7 בעולם, מצטרף למשלחת דרך דרוג היחידים לאחר שאויישו הבוקר המקומות 5-6.

ברגע שנודע לנדב על השתתפותו במשחקים אמר: "כבוד גדול ומאוד מרגש לקבל את הכרטיס למשחקי פריז 2024 ולייצג שוב את המדינה הקטנה והאהובה שלנו, בפרט בתקופה כל כך מאתגרת. אלה יהיו המשחקים השלישיים בהם אשתתף. בטוקיו היה לי הכבוד לשאת את הדגל, חוויה בלתי נשכחת וכבוד עצום. למשחקי פריז 2024 יש משמעות מיוחדת, מה שחווינו וחווים מאז ה 7/10 יושב לכל אחד מאיתנו בראש. בכל משחק, בכל תחרות אז על אחת כמה וכמה על הבמה הגדולה מכולן.בתקווה גדולה שנצליח לשמח את העם שלנו. עם ישראל חי."

יו"ר הוועד הפראלימפי, משה מוץ מטלון אמר: "אין ספק שהמשלחת שלנו משתבחת עם הצטרפותו של נדב, הנחשב לאחד ממקימי הבוצ'יה בארץ. אני מעריך מאוד את ההשקעה שלו בענף לאורך שנים ואת התמיכה האדירה לה הוא זוכה ממשפחתו וממקום עבודתו, תמיכה ההמאפשרת לו להתאמן כנדרש ולהשתתף בתחרויות ברחבי העולם."

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי מסר: " אני מכיר את נדב שנים רבות, ומעריך את המסירות שלו לענף. בעשייתו ובהישגיו נדב הוא מודל לחיקוי עבור צעירים רבים עם מוגבלות ובלעדיה. אני מחכה בקוצר רוח לתוצאות שיביא עמו מפריז."

הבוצ'יה, שנדב הוא בין מייסדיו בארץ, הוא ענף המיועד לספורטאים עם מוגבלות קשה. הבוצ'יה משוחק ביחידים, זוגות או קבוצה, כשהמטרה היא לקרב מספר רב יותר של כדורים אל כדור המטרה הלבן, אותו ממקם השחקן, על פי שיקול דעתו, בכל נקודה במגרש. הדרכים להשגת המטרה הן באמצעות חסימת הגישה, דחיקת כדורי היריב או משחק מדויק יותר מן היריב. כדורי הבוצ'יה הם כדורי עור קטנים ורכים יחסית, המאפשרים אחיזה נוחה ושליטה טובה בזריקה.

  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully