וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לאסירים והפתעה לא נעימה: רגעי ה"חופש" הראשונים של אלבס

השיחה עם סוהר לפני השחרור, המשלוחים אליו ואל זוגתו לשעבר, המציאות החדשה ממנה הוא "סובל" והאיחוד המשפחתי: כך נראו השעות הראשונות של הברזילאי מחוץ לכלא

שחרור דני אלבס מכלא בריאנס 2, ברצלונה/רויטרס

שחרורו של דני אלבס מהכלא בברצלונה טלטל את החברה הספרדית ועורר הדים גם בעולם הכדורגל כולו. היום (שלישי) נודע כיצד עברו השעות הראשונות מחוץ למאסר על הברזילאי, ש נידון לארבע שנים וחצי מאחורי סורג ובריח ואמור להישפט מחדש אחרי שהאישה שאנס ערערה על פסק הדין.

לפני שסיים תקופה של כ-14 חודשים בכלא בריאנס 2 ויצא למעצר בית, אלבס נקט במחווה כלפי האסירים שליוו אותו: לחלקם הוא העניק במתנה חפצים אישיים וביגוד שהובאו לו על ידי משפחתו במהלך תקופת המאסר. בנוסף, לטענת העיתונאי הקטלאני קרלוס קילס, אחד הסוהרים לכאורה אמר לאלבס שהוא מקווה לא לראות אותו חוזר לכלא, כשהברזילאי ענה לכך: "גם אני מקווה".

שחרור הכדורגלן הברזילאי דני אלבס ממאסר. רויטרס
המחאה מחוץ לכלא בעת שחרורו של דני אלבס/רויטרס
דני אלבס ביום שחרורו מהכלא. רויטרס
התאחד עם המשפחה. אלבס/רויטרס

צלם פפארצי מטעם תכנית טלוויזיה במיאמי תיעד את שעותיו הראשונות של אלבס בבית. "הוא נתקל בהפתעה לא נעימה עבורו, והיא שאשתו ג'ואנה סאנס לא נמצאת", סיפר הצלם. "היא אספה את חפציה ועזבה את הבית אתמול. ידוע שהיא לא רוצה לחזור אליו, אלבס סובל מזה מאוד". עוד דווח שסאנס קיבלה זר פרחים במשלוח ממען לא ידוע, בשעות בהן אלבס כבר נכח בביתו.

אותו צלם, שלטענתו שומר על קשר רציף עם משפחתו של כדורגלן העבר, הוסיף שהמשפחה של אלבס טסה היום מברזיל לספרד כדי להתאחד עמו ולחגוג את יום ההולדת של אביו".

מעבר לכך, עוד פרט שנודע על הערב הראשון של אלבס בחזרה בווילה שלו, שווה כחמישה מיליון יורו, זה שהוא הזמין משלוח ועובדת משק נצפתה בדלת הבית כשהיא אוספת שקית עם המבורגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully