וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס שולחן: ההצדעה המרגשת של מכבי ישראל

אליפות ישראל למתמודדי פרקינסון התקיימה בהשתתפות עשרות רבות של מתחרים ומתחרות. המנכ"ל נאור גלילי: "אנחנו גאים להיות שותפים, ולתמוך בפעילות ספורטיבית ערכית ממדרגה ראשונה, בנוסף לפעילות ענפה שמכבי ישראל מקדם בעמותות נוספות עם צרכים מיוחדים"

אליפות מכבי ישראל בטניס שולחן. מקסים דופלי,
אליפות מכבי ישראל בטניס שולחן/מקסים דופלי

ביום ראשון נערכה אליפות מכבי ישראל ברמת אפעל, בהשתתפות מאות שחקנים ושחקניות, מעשרות אגודות. אמש, בטורניר מרגש וערכי - ויוצא דופן - התקיימה אליפות ישראל למתמודדי פרקינסון בהשתתפות עשרות רבות של מתחרים ומתחרות.

מכבי ישראל מלווה את עמותת הפרקינסון בישראל (כמו גם עמותות נוסף לצרכים מיוחדים), והעיסוק בטניס שולחן, מחקרית, וגם מהחוויות שהספורטאים והספורטאיות מעידים, מסייעת משמעותית בתפקודם היומי של המתמודדים. ברחבי הארץ כבר פעילים מאות משתתפים ומשתתפות, כולל באיזורי העוטף והדרום, והצפון - וגם מתקיימת פעילות של נבחרת ישראל בזירה הבינלאומית.

הזוכים והזוכות באליפות הפרקינסון - בדרג A: במקום הראשון - מיכאל קבן, בשני - ריידיבוים בן ציון. שלישי משותף - עופרה מרק, זורי עזרא אילידיס. בדרג B: ראשון - אלכס גלאובך. שני - אלחנדרו זיידמן. שלישי משותף - אילן אטלס ובני רוזנסקי.

החיבור לעמותה נעשה על ידי מנכ"ל מכבי ישראל נאור גלילי, היו"ר הקודם יורם אייל, והגזבר נאור ברכל, לפני כשנתיים, והיום יו"ר מכבי ישראל אופיר פינס פז בירך את המשתתפים: "אנחנו רואים בליווי עמותת הפרקינסון לישראל מחויבות מאוד גדולה של מכבי ישראל. אנחנו שמחים שמשנה לשנה מתמודדים נוספים מצטרפים לפעילות הספורט, לענף הטניס שולחן, שמיטיבה עימם. הם נהנים לשחק ולהתחרות. העמותה היא חלק ממכבי ישראל, ולאחרונה יושב הראש שלהם רונן שטיין הצטרף להנהלת מכבי ישראל, כדי להבהיר שהמחויבות שלנו גדולה ולאורך זמן, ויחד נשרת ציבור לא קטן בישראל, בתקווה לבשורות טובות - לכולם".

המנכ"ל נאור גלילי: "אנחנו גאים להיות שותפים, ולתמוך בפעילות ספורטיבית ערכית ממדרגה ראשונה, בנוסף לפעילות ענפה שמכבי ישראל מקדם בעמותות נוספות עם צרכים מיוחדים. זו זכות להנחיל ספורט בכל אוכלוסיה, על כל גווניה".

"היה טורניר נהדר, ובנוסף אנו גאים על השתתפות מאות שחקני טניס שולחן ברחבי הארץ, ומחוזקים מהודעה האירופאית על התוצאות החיוביות של השפעת משחק הטניס שולחן על איכות חייו של מתמודד הפרקינסון. תודה מיוחדת להנהלת מכבי ישראל על השותפות, הליווי והתמיכה לאורך כל הדרך", סיכם מנכ"ל עמותת הפרקינסון, אייל לוי.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully