וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער לא עלתה ליורו, מפגינים פרו פלסטיניים ניסו לפרוץ

החבורה של אופיר חיים לא הצליחה לחזור מפיגור מוקדם ב-2:0 למארחת נורבגיה, שעלתה לאליפות עד גיל 19 בקיץ בצפון אירלנד. צפו בהפגנות ובעימותים מחוץ לאצטדיון עם המשטרה המקומית. המאמן: "נעשה את זה בעתיד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.3/ספורט1

אופיר חיים ושחקני נבחרות הנוער רשמו הישגים אדירים בשנים האחרונות, בראשם גמר אליפות אירופה לנוער והמקום השלישי באליפות העולם עד גיל 20. היום (שלישי) הם הפסידו 2:0 לנורבגיה וכתוצאה מכך לא הצליחו להעפיל לאליפות אירופה עד גיל 19 זו השנה השנייה ברציפות, ובנוסף איבדו סיכוי להשתתף במונדיאליטו בקיץ 2025.

ישראל החלה את שלב העילית בנורבגיה בשבוע שעבר עם ניצחון 0:2 על בוסניה, אבל בשבת ספגה בתוספת הזמן נגד מונטנגרו, הפסידה 1:0 וכך הסתבכה מכיוון שרק המדורגת הראשונה בבית עולה לאליפות אירופה בקיץ בצפון אירלנד. לכן, הנבחרת הגיעה למפגש עם נורבגיה, מארחת כל משחקי הבית בשלב העילית, בידיעה שרק ניצחון יותיר אותה בתמונת העלייה. לצערה, טעות של הבלם ניקיטה סטוינוב הובילה ליתרון נורבגי כבר בדקה השלישית, המארחת עלתה ליתרון כפול בדקה ה-27 כאשר ואלה סינדרה אגלי השלים צמד ושמרה על התוצאה עד לסיום, ניצחון שהעלה אותה ליורו וסיים את דרכה של נבחרת ישראל, שגם אם הייתה מנצחת לא הייתה תלויה בעצמה והייתה צריכה להחזיק אצבעות להפתעה של בוסניה הערב מול מונטנגרו - משחק שכעת ייערך לפרוטוקול כי הסקנדינבים הבטיחו את ראשות הבית.

יש לציין שבמהלך המשחק ניסו מספר מפגינים פרו פלסטיניים לפרוץ לתחומי האצטדיון והתעמתו עם כוחות המשטרה במקום. חלק מהמפגינים, כך פורסם, השליכו אבוקות ואבנים אל עבר כוחות האבטחה ומספר עיתונאים שנכחו במקום. גם במהלך המשחק ניתן היה לשמוע את המפגינים.

מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים. ברני ארדוב
אחרי ההישג ב-2022, יורו שני ברציפות שממנו ישראל תיעדר. אופיר חיים/ברני ארדוב

המאמן אופיר חיים הגיב להפסד: "ברור שאנחנו מאוכזבים, רצינו לשחק יותר טוב. ספגנו גול בדקה ששיבשה את תכנית המשחק. אנחנו שמחים שיש ציפיות מאיתנו, אבל יש עוד נבחרות טובות, יש את נורבגיה שהיא מעצמת כדורגל. רצינו לנצח, עשינו הכל, אני גאה בשחקנים ובצוות. עשינו הכל וזה לא הסתדר הפעם, אבל נמשיך לעבוד קשה. אני מאמין מאוד בכדורגל הישראלי ויהיו ימים טובים יותר.

מכל טורניר אנחנו לומדים ושחקנים רוכשים ניסיון. אולי מזלזלים טיפה ברמה פה, אבל נורבגיה, בוסניה ומונטנגרו נבחרות מאוד פיזיות וחזקות, מהירות, עם הרבה כישרון. הפסדנו את העלייה במשחק הקודם בדקה ה-96. צריכים להבין שזה טורניר של שמונה נבחרות ולא 16, יש עולה אחת ולא שתיים. זה הרבה יותר קשה. עשינו את זה פעם אחת ונעשה את זה בעתיד עוד הרבה. הפנים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שונאי ישראל מתגאים ברשת: ההפגנות נגד נבחרת ישראל בנורבגיה

מהלך המשחק

דקה 3: גול! 0:1 לנורבגיה. הסקנדינבים הפעילו לחץ על ההגנה הישראלית וחטפו כדור לסטוינוב בתוך הרחבה, אגלי מקרוב הכניע את מליקה ללא קושי.

דקה 16: הנבחרת מנסה לחזור למשחק והיה זה לוי שמקרוב נגח לידיו של השוער.

דקה 18: עוד הזדמנות מצד שמאל, הפעם בלאי הרים לדהן שנגח מעל השער.

דקה 27: גול! אגלי השלים צמד ונורבגיה ביתרון מבטיח של 0:2, שמקרב אותה להבטחת הכרטיס ליורו. הפעם היה זה כדור עומק שהותיר את החלוץ לבד מול מליקה, עבר אותו וגלגל לרשת.

דקה 30: אבו פרחי ניסה להפתיע בבעיטה מחוץ לרחבה, הכדור הסתובב הרחק מהמסגרת.

דקה 51: אגלי כמעט השלים שלושער מכדור חופשי ממרחק של כ-17 מטרים, אך פספס את השער בסנטימטרים.

דקה 72: ההזדמנות הטובה ביותר של ישראל הגיעה אחרי כדור קרן, אך הבעיטה של סטוינוב ממרכז הרחבה נהדפה בקצות האצבעות על ידי השוער הנורבגי.

דקה 54: בן הרוש נותר פנוי על סף הרחבה, אבל מעמדה נוחה בעט החוצה.

דקה 90+5: כרטיס אדום לנורבגיה. דקות ספורות אחרי שעלה מהספסל, הורחק קילן בכרטיס צהוב שני ואדום ונורבגיה נותרה בעשרה שחקנים, אבל זה כבר לא ישנה דבר.

הרכב נבחרת הנוער: אופק מליקה, גיא דזנט (עידו כהן, 46), ניקיטה סטוינוב, שביט אלגבי (מאור ישילירמק, 68), נועם בן הרוש, ליאור קאסה (כרם זועבי, 81), ניב יהושע, ירין לוי (לירן חזן, 46), יהודה בלאי, סייד אבו פרחי, עומר דהן (אניס פורת עיאש, 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully