וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאב חזר לאימוני מכבי פתח תקוה, קארו ייעדר לפחות 10 ימים

26.3.2024 / 12:03

הבלם שנפגע בברכו על פי ההערכות היה צפוי לשוב רק בעוד חודש, אבל ביקש מקוז'וך לקחת חלק. הקפריסאי שנפצע בנבחרת ייעדר גם כן נגד מ.ס. אשדוד בשבת

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

שחקני מכבי פתח תקוה שבו הבוקר (שלישי) לאימונים, אחרי שקיבלו ארבעה ימי חופשה מהצוות המקצועי לנוכח פגרת הנבחרות. המלאבסים יפתחו את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק ביתי מול מ.ס.אשדוד בשבת ושלושה ימים לאחר מכן תארח הקבוצה את מכבי תל אביב, במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

מאימון הבוקר נעדרו שחקני הנבחרות הצעירות, גיא דזנט, לירן חזן וניב יהושוע שנמצאים עם נבחרת הנוער וכן עידן טוקלומטי והדר פוקס שמשתייכים לסגל הנבחרת הצעירה. אלון אזוגי שסובל מקרע בשריר הירך האחורי ימשיך להיעדר גם משני המשחקים הקרובים, כמו גם הבלם הקפריסאי אנדראס קארו שנפצע אמש במשחק הנבחרת נגד סרביה ובעקבות פגיעה בכתף ייעדר בין 10 ימים לשבועיים.

עוביידה חטאב שחקן מכבי פתח תקוה בחימום. מאור אלקסלסי
הפתיע את קוז'וך ואנשי הקבוצה. חטאב/מאור אלקסלסי

מי שהפתיע הבוקר את אנשי הקבוצה הוא הבלם עוביידה חטאב שחזר להתאמן, אחרי שחש הטבה משמעותית במצב הפציעה בברכו. האבחנה הראשונית לפני כשבועיים היתה קרע קטן ברצועה הצידית בברך וזמן ההיעדרות המשוער היה שישה שבועות, אולם חטאב הפתיע כאמור את המאמן רן קוז'וך כשביקש להצטרף היום לאימון הבוקר ואכן נטל בו חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully