וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף תנחית כוכב על? החלום הרטוב של ברצלונה נחשף

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 9:10

ברצלונה מאמינה ביכולותיה לצרף את הולאנד בקיץ 2025. בעבר, כך נטען בספרד, הסופרסטאר הנורבגי כבר הסכים להצטרף לקטלאנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3/ספורט1

בעוד ריאל מדריד צפויה להנחית בקיץ הקרוב את קיליאן אמבפה, גם ברצלונה חולמת בגדול. לפי "מונדו דפורטיבו", האלופה תנסה לצרף בקיץ 2025 את ארלינג הולאנד, לא פחות ולא יותר. הנשיא ז'ואן לאפורטה כבר אמר לפני כמה ימים שבקיץ הקרוב ברצלונה לא אמור להסתער על כוכבי על, ובמקום זאת לבצע "ליטושים" בלבד בסגל - אולי כדי לשמור את התקציב שלה לטובת אחד השחקנים הטובים בעולם.

להולאנד יש חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2027 ואלופת אירופה מנסה להאריך אותו. בקיץ הקרוב יש לסקורר המופלא סעיף שחרור בן 200 מיליון יורו - סכום אותו ברצלונה לא יכולה לשלם - אך במועדון מקווים שבקיץ 2025 הסיפור יהיה מעט אחר.

סוכנו של הולאנד, רפאל פימנטה, נמצא במערכת יחסים מצוינת עם לאפורטה. "אני מת עליו. אם הוא צריך שחקנים טובים, יש לי בשבילו", אמר בעבר. בברצלונה מקווים גם שגווארדיולה יעזוב את סיטי ב-2025, אז חוזהו יסתיים, מה שאולי יגדיל את הסיכויים שגם הולאנד יסיים את דרכו.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. Michael Regan, GettyImages
סיטי לא תוותר עליו כל כך מהר. הולאנד/GettyImages, Michael Regan

זו לא הפעם הראשונה שברצלונה לוטשת עיניים לכיוונו של החלוץ הנורבגי. בקיץ 2022, לפני שרוברט לבנדובסקי חתם, פנו הקטלאנים למקורביו של הולאנד. עוד קודם לכן, בקיץ 2021, נטען כי הולאנד כבר הסכים להגיע למועדון, ובמרץ 2022 אף נפגש עם צ'אבי, אלא שבסופו של דבר ברצלונה לא היתה יכולה לעמוד כלכלית בעסקה, ולבסוף הלכה על לבנדובסקי (45 מיליון יורו).

עם זאת, אמש (שני) נטען ב"אס" כי הולאנד דווקא רואה את עצמו בריאל מדריד בעתיד, וגם הגעתו הצפויה של אמבפה לא מטרידה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully