וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מעריכים: מנור סולומון כבר לא ישוב למגרשים העונה

אחד הבלוגים של טוטנהאם ציטט רופא שטען כי הישראלי יזדקק לשיקום של חודש וחצי עד שלושה חודשים אחרי הניתוח במניסקוס

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

מנור סולומון לא מצליח להתאושש מהפציעה שספג בתחילת אוקטובר. בשבוע שעבר אישרה טוטנהאם ששחקן הכנף הישראלי עבר "ניתוח קטן" במיניסקוס בברכו הימנית והוא יתחיל בשיקום עם הצוות הרפואי. במועדון לא התחייבו על תקופת ההיעדרות של סולומון, אולם בממלכה מעריכים שכבר לא ישוב העונה.

"אם מדובר בקרע חלקי, הוא ייעדר לכל הפחות עוד חודש וחצי", חרץ ד"ר רג'פאל בראר, מומחה פציעות, באחד הבלוגים המסקרים את הקבוצה. "אם ממש צריך לתקן את המיניסקוס, ולא תמיד אפשר, אז זו היעדרות של שלושה חודשים. כרגע נראה סביר שמנור לא יחזור לשחק העונה".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
נתראה בעונה הבאה? סולומון/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

כזכור, הקשר פרסם מוקדם יותר החודש פוסט באינסטגרם ובו טען שהוא צפוי לחזור בקרוב. עם זאת, גם התייחס לתסכול הגדול מכך שנותר מחוץ לסגל נבחרת ישראל למשחק הגורלי מול איסלנד, והודה כי נמצא בתקופה "הכי קשה ומאתגרת בקריירה".

"בזמן האחרון התנתקתי קצת מהרשתות החברתיות והתעסקתי רק בשיקום שלי ובחזרה למגרש.
התקופה האחרונה הייתה הכי קשה ומאתגרת בקריירה שלי, אני כבר מעל חמישה חודשים כל יום עובד הכי קשה שיש כדי לחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב, אבל לצערי עדיין לא הצלחתי לגמרי להחלים.

"קשה לי להסביר את רמת התסכול והעצבים מזה שאני אפסיד את משחקי הנבחרת הקרובים ואת המשחקים המכריעים בטוטנהאם, הייתי אמור לחזור כבר לפני חודשיים לפי התכנונים. יחד עם זאת אני מלא מוטיבציה ואמשיך לעבוד בכל הכוח כדי לחזור יותר חזק וטוב מתמיד. תודה רבה על האהבה והתמיכה שאני מקבל, נתראה בקרוב במגרשים", כתב סולומון לפני הניתוח שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully